ویروس های آنفولانزا به راحتی در بین انسانها، پرندگان و خوک ها پخش می شود. چند راه ساده می تواند به محافظت از خودتان و دیگران در برابر شیوع آنفولانزا کمک کند.

* انجام واکسیناسیون

* شستشوی دستها با صابون با آب گرم و روان برای حداقل ۲۰ ثانیه هر چقدر که مقدور است.

* رعایت بهداشت در هنگام عطسه و سرفه. با بازویتان جلوی دهان و بینی تان را موقع عطسه و سرفه بگیرید تا انتشار میکروب  کاهش یابد. اگر از دستمال کاغذی استفاده می کنید سریعا آن را بیرون بیاندازید و دستانتان را بلافاصله بشوئید.

* سعی کنید از تماس نزدیک با افراد بیمار خودداری کنید.

* سطوح مشترک را تمیز نگه دارید.

شما ممکن است نه تنها در معرض آنفولانزای فصلی بلکه همچنین در معرض چندین نوع دیگر از آنفولانزا باشید. در مسافران ۶۵ ساله و پیرتر که دارای شرایط پزشکی مزمن هستند (برای مثال: دیابت، بیماری قلبی، بیماری کلیوی، بیماری ریوی) کودکان (۶ ماهه تا ۵ ساله) و زنان باردار احتمال گرفتن هر یک از انواع آنفولانزا بیشتر است و بنابراین احتمالا به موارد پیشگیری کننده بیشتر، مثل خودداری از حضور در جمع ها و مکان های شلوغ، ممکن است نیاز داشته باشند.

انواع آنفولانزای مرغی به طور طبیعی در بین پرندگان شایع است، اما می تواند به انسانها نیز سرایت کرده و منجر به بیماری حاد شود. اگر به محلی سفر می کنید که نگرانی از آنفولانزای مرغی در آنجا وجود دارد، از رفتن به مناطق با احتمال بالای ابتلا مثل مزرعه های  ماکیان و بازارهای حیوانات زنده، تماس با پرندگان، شامل جوجه ها، اردک ها و پرندگان وحشی، سطوحی که ممکن است با مدفوع پرندگان آلوده شده باشد، خودداری کنید و مطمئن شوید که همه غذاهای تهیه شده  از پرندگان  و تخم هایشان به خوبی پخته شده است.

سفر در حالی که نامی شاد و خاطره انگیز در خود نهفته دارد می تواند با بی دقتی به تراژدی دردناکی مبدل گردد. بیمه مسافرتی با هدف دستیابی به آرامش روانی مسافر در طول سفر تبیین شده، بنابراین عاقلانه این است که با اخذ بیمه از پرداخت هزینه های سنگین در وضعیت های اضطراری جلوگیری کنیم.

فراموش نکنید برای اینکه از ۱۰۰ درصد پوشش بیمه استفاده نمایید حتمن قبل از مراجعه به بیمارستان و یا دکتر و مراکز درمانی سرپایی با شماره تلفنی که در بیمه نامه و یا کارت بیمه نامه مسافرتی جهت مواقع اضطراری آمده است تماس گرفته شود.

اقتباس   fightflu.caو  www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

   www.insufin.com

   www.facebook.com/Insufin