شهروند ـ تورنتو استار برای ۳۹ امین سال متوالی مسابقه داستان کوتاه سالیانه ی خود را که بزرگترین مسابقه در نوع خود در کانادا و یکی از بزرگترین ها در آمریکای شمالی است، برگزار می کند و از همه ی علاقمندان دعوت می کند تا به آن به عنوان فرصتی نگاه کرده و استعداد خود را کشف کنند. هر فرد ساکن  انتاریو که بالای ۱۶ سال باشد می تواند در این مسابقه شرکت کرده و داستان خود را، با هر موضوعی، به شرط این که تا به حال در جایی منتشر نشده باشد و بیش از ۲۵۰۰ کلمه نباشد تا ساعت ۵ بعدازظهر ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ به آدرس تورنتواستار پست کرده و در اختیار آنها قرار دهد.

به اولین برنده ی این مسابقه ۵۰۰۰ دلار پول نقد و شهریه ۳۰ هفته کلاس نویسندگی خلاق در کالج هامبر تعلق می گیرد. نفر دوم ۲۰۰۰ دلار و نفر سوم ۱۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد و داستان های هر سه برنده در تورنتو استار منتشر خواهد شد.

این مسابقه که هر سال حدود ۲۰۰۰ علاقمند را به خودش جلب می کند، امسال توسط Toronto Public Library و مدرسه نویسندگی کالج هامبر پشتیبانی و تامین مالی می شود. برای اطلاع دقیق از تمامی ضوابط و چگونگی ارسال داستان های خود لطفا به وب سایت مرتبط با این مسابقه به آدرس www.thestar.com/contests/2017/01/06/shortstorycontestrules.html مراجعه فرمایید.