شهروند- برای سومین سال متوالی گروه The Winter Stations Design Competition هشت ساحل دارای نجات غریق را تبدیل به پروژه های هنری خارق العاده می کند. برای مدت پنج هفته از سواحل بلوار وودباین تا Balmy Beach Club ، زیبایی آثار هنری در کنار آب های سرد تورنتو در انتظار دیدار هنردوستان خواهد بود.

شهردار تورنتو، جان توری، می گوید که یکی از دلایل منحصر بفرد بودن تورنتو رواج هنر در آن است. این پروژه ی هنری به هنرمندان داخل و خارج از انتاریو این فرصت را می دهد که آثار خود را در ساحل سرد زمستانی برای اهالی این شهر به نمایش دربیاورند و سرمای آب را را به کمک گرمای خلاقیت هنری خود تعدیل کنند.

برای انجام این پروژه حدود ۳۵۰ طرح از نقاط مختلف دنیا فرستاده شد که پنج تای آنها برای ساخته شدن به همراه سه طرح دانشجویی از دانشگاه های تورنتو، واترلو و کالج هامبر، به تصویب نهایی رسید. هدف از این سازه های هنری جلب توجه بینندگان به محیط زیست و شرایط انسانها در آن است.

بازدیدکنندگان با دیدن این سازه های هنری می توانند برداشت خودشان را داشته باشند زیرا هنر زبانی جهانی است و می تواند هر فردی را به شیوه ای خاص تحت تاثیر قرار داده و یا یادآور خاطره هایی برایش باشد.