روز دوم رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا چهارشنبه با انجام پنج دیدار در کشورهای مختلف پیگیری شد. در حالی که برنامه‌ریزی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا به گونه‌ای است  …


شماره ۱۲۱۴ ـ پنجشنبه  ۲۹ ژانویه ۲۰۰۹


 

ایران۰  ـ تایلند۰


 

ایسنا: روز دوم رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا چهارشنبه با انجام پنج دیدار در کشورهای مختلف پیگیری شد.

در حالی که برنامه‌ریزی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا به گونه‌ای است که تیم‌های آسیایی نمی‌توانند از بازیکنان لژیونرشان استفاده کنند و تیم‌ها در گروه‌های مختلف در روزهای متفاوتی به میدان می‌روند، روز چهارشنبه روز دوم رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا با انجام پنج دیدار در کشورهای مختلف پیگیری ‌شد که مهمترین بازی‌های این روز دیدار ایران برابر تایلند و بحرین مقابل ژاپن بود.

در گروه نخست بحرین و ژاپن دو تیم سه امتیازی در منامه رودرروی هم قرار گرفتند و یمن و هنگ‌کنگ که در بازی نخست‌شان شکست خورده بودند، به مصاف هم رفتند.

از گروه چهارم لبنان که در بازی گذشته نتوانست امتیازی کسب کند، در بیروت به مصاف سوریه سه امتیازی رفت.

در گروه پنجم تیم ایران که در روز اول با نتیجه‌ی شش بر صفر سنگاپور را شکست داده بود، در ورزشگاه راجامانگالای بانکوک رودرروی تایلند قرار گرفت. این بازی ساعت ۳ بعدازظهر به وقت تهران برگزار شد که در آن دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رسیدند.

در دیگر دیدار این گروه سنگاپور، شکست خورده بزرگ در روز نخست به مصاف اردن رفت که آن هم در بازی اول مقابل تایلند متوقف شده بود. در این بازی سنگاپور با نتیجه ۲ بر یک بر اردن غلبه کرد.