– پیش از ترک خانه به قصد مسافرت، بیمه گران توصیه می کنند فلکه ی آب را ببندید و از همسایگان بخواهید گیاهان تان را آب بدهند. چراغ ها را روشن و مدتی بعد خاموش کنند و به طور خلاصه شرایطی را به وجود آورند که گویی شخصی در خانه زندگی می کند.

۲– در جاده، ایده خوبی است که بیمه وسیله نقلیه تان را بررسی کنید بویژه اگر قصد ماندن خارج از استان و خوابیدن در وسیله نقلیه تان را دارید. قبل ار سفر وسیله نقلیه تان را بررسی و معاینه تکنیکی بکنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که قوانینی برای حمل اجناس خطرناک وجود دارد. بویژه ، وسایل نقلیه حمل کننده تانک های پارافین اغلب برای استفاده از تونل ها قدغن هستند.

۳– فعالیت ها، آیا تا به حال به بسته بندی جعبه کمک های اولیه شامل نه تنها باندهای چسب دار بلکه پدهای ضدعفونی، گازهای استریل، کیسه یخ، باند سه گوش، دستکش، قیچی و حرارت سنج فکر کرده اید؟  توصیه دیگر این است که مراقب کم آب شدن بدن فرزندانتان باشید و آنها را در برابر اشعه خورشید محافظت کنید. در نهایت یک دفع کننده پشه و لباس مناسب می تواند شما را در برابر نیش حشرات و ساس های حمل کننده بیماری محافظت کند.

۴– محل سکونت، ایده خوبی است که امکانات محل چادر زدن و وضعیت آب و هوا را پیش از ترک خانه  دوباره بررسی کنید. توصیه دیگر: چادرتان را پیش از ترک خانه برای اطمینان از بودن همه قطعاتش بررسی کنید.

۵– غذا، کار آسانی است که توانایی حیوانات کوچک برای جذب شدن به غذا  در داخل چادر را تخمین بزنیم . دیواره چادر از ورود سنجاب های کوچک جلوگیری نمی کند. خرس ها نیز می توانند به دنبال غذا به طرف چادر شما کشیده شوند. یک راه حل، انبار کردن غذا در صندوق ماشین می باشد.

۶– آتش، در بسیاری از کمپ ها اجازه بر پا کردن آتش داده می شود، اما زمانی که آب و هوا خشک است از برپا کردن آتش جلوگیری می شود.

۷- در صورت بروز مشکل، حتی اگر قصد خروج از کشور را ندارید در مواقع بروز مشکل یک بیمه نامه خوب طراحی شده و در زمان مناسب خریداری شده  می تواند ضمن پوشش مناسب، موجب آرامش باشد.

اقتباسwww.cover4u.ca   و Actualis

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com