شهروند- الکس سگریف (Alex Sagriff) نوجوان ۱۸ ساله اهل انتاریو در سفر فارغ التحصیلی خود به کشور کوبا جان خود را از دست داد.

بنا به تایید خانواده، این دختر جوان ۱۸ ساله که به تازگی از دبیرستان کاتولیک ترزا فارغ التحصیل شده بود و قصد داشت از پاییز امسال در کالج Loyalist ادامه تحصیل دهد برای سفری که توسط شرکت مسافرتی S-Trip سازمان دهی شده بود به کشور کوبا رفته بود و قرار بود تا تاریخ ۱۴ جولای تعطیلات خود را در آنجا سپری کند، اما به دلایلی که هنوز معلوم نیست در اتاق هتل خود در کوبا جان خود را از دست داده است.

سخنگوی این شرکت مسافرتی اعلام کرد که به صورت فوری وارد عمل شده است تا بقیه مسافران و از جمله جسد الکس را به کانادا برگرداند. خانواده الکس نگران بازگرداندن جسد دخترشان به کانادا هستند و می گویند که این کار مراحل قانونی زیادی دارد که باید طی شود. آنها از پلیس خواسته اند تا دلایل مرگ و جزییات آن در جایی منتشر نشود. دوستان الکس و خانواده اش او را دختری بسیاری دوست داشتنی و اجتماعی برمی شمرند و برای از دست دادنش سوگوارند. پزشکی که بر سر جسد وی حاضر شده است می گوید که دلیل مرگ او عوامل طبیعی است، اما هیچگونه جزییاتی در این باره افشا نشده است.