شهروند- آزاده داودی:  برای بیشتر ما ایرانی ها که درتورنتو زندگی می کنیم نام آقای شان (شهاب) بقایی با پروژه های عظیم و لوکس ساخت و ساز آپارتمان در تورنتو گره خورده است و شهرت ایشان به ساخت و ارائه کاندو در این شهر بازمی گردد. اما آقای بقایی کسب و کار دیگری هم دارد که این روزها نظر بسیاری را به خودش جلب کرده است.

در سال ۲۰۰۵ همسر آقای بقایی مبتلا به سرطان پستان شد و ضمن معالجه، دکتر به آنها اعلام کرد بهتر است از گوشت قرمزی که از طریق تزریق بسیاری از هورمن ها تولید می شود خودداری کنند. این اتفاق انگیزه ای شد تا از سال ۲۰۰۸ بقایی به همراه همسرش تصمیم به پرورش گاو بگیرند، زیرا به اعتقاد ایشان بهترین گوشتی که می شد در کانادا پیدا کرد گوشتی بود که خود آدم تولید کند.

این پروژه با تعداد اندکی گاو سیاه Aberdeen شروع شد و هم اکنون به ۵ مزرعه و حدود ۳۰۰۰ گله با انواع گاوهای مرغوب دنیا افزایش یافته است. این گاوها در این مزارع از هیچگونه هورمون و مواد نگهدارنده استفاده نمی کنند و اگر به مزارع آنها سر بزنید مشاهده خواهید کرد آزادند و در بهترین امکانات در حال چریدن هستند.

گوشت این گاوها را می توان در رستوران های  Paradise Farms Prime Beef Bistro که در نزدیکی مزارع هستند تهیه کرد و یا همان جا میل نمود.

آقای بقایی تاکنون توانسته است جایزه بهترین تولیدکننده گوشت گاو در امریکای شمالی را دریافت کند. او می گوید که این مزارع و رستوران ها معنای دیگری به زندگی او و خانواده اش داده است و امید دارد که نوه اش مانند او وارد این کار شده و علاقه اش را به حیوانات این گونه دنبال کند.