شما به راحتی می توانید از مزایای دو پوشش بیمه عمر و ناتوانی و از کار افتادگی در بیمه ی عمر به همراه پوشش مراقبت ویژه برخوردار شوید. یعنی در صورت ناتوانی جسمی که نیاز به مراقبت ویژه دارید، ناتوانی و قادر نبودن انجام کارهای معمول روزانه در صورت عدم انجام دو فعالیت معمول روزانه از شش فعالیت نظیر به تنهایی حمام رفتن، غذا خوردن، راه رفتن، لباس پوشیدن، دستشویی رفتن، کنترل بر هوش و حواس و ادرار و  ادراک و یا نیاز به کنترل و …. نه تنها در زمان کهولت سنی بلکه در هر مقطعی از زمان امکان دارد این مشکلات اتفاق بیفتد و از مزایای بیمه عمر در صورت فوت، مبلغ بیمه شده معاف از مالیات به بازمانده (وارث) پرداخت می شود.

بدین صورت شما با پرداخت هزینه کمتری سرمایه گذاری و بیمه ای اختیار کرده ایدکه یا در طول  زندگی از آن برخوردارید و یا در صورت فوت بازمانده از مزایای بیمه عمر بهره مند خواهد شد.

رده ی سنی  افراد متقاضی این نوع بیمه بین ۱۸ تا ۸۰ سال می باشد و در صورت واجد شرایط بودن، مزایای حداقل بیمه ماهانه ۱۰۰۰ دلار و سقف حداکثر آن ۵۰۰۰ دلار می باشد. همچنین امکان افزایش آن تحت شرایطی می باشد. این بیمه گارانتی بوده و پوشش آن به صورت ماهانه و معاف از مالیات  پرداخت می شود.

دوره بیمه نامه می تواند بنا به درخواست متقاضی بیمه  پوشش  ۲ سال ، ۵ سال و یا تمام عمر باشد. این بیمه به صورت فردی می باشد، منتها در صورت اختیار کردن زوجین همزمان به هر یک ۱۰ درصد تخفیف داده می شود.  زمان استفاده در این بیمه نظیر بیمه های ناتوانی جسمی و از کارافتادگی شامل زمان انتظار ۳۰—۹۰ روزه و ۱۸۰ روزه می باشد.

بی تردید افرادی که بیمه ناتوانی جسمی و از کار افتادگی (Disability) از مدل بیماری (Sickness) را بخواهند، باید  بیشتر واجد شرایط  بیمه سلامتی باشند، به این معنی که با توجه به مقدار درخواست متقاضی بیمه، شرکت بیمه درخواست آزمایش و یا آزمایشاتی مانند خون و ادرار می نماید. همچنین افراد دارای شغل و دارای T 4    می توانند بیمه از کار افتادگی (Disability) اختیار کنند، ولی در بیمه مراقبت ویژه با شرایط آسانتری از جمله بدون در نظر گرفتن T4   و شغل متقاضی قابل اختیار است.

اقتباس www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin