شهروند- سوفیا، ماتیو و لوکاس آتانا سوپولوس، سه خواهر و برادر اهل تورنتو روز جمعه پنج شنبه ۳۱ آگوست توانستند در یک سفر ۹ ساعته و به مسافت ۱۳۰ کیلومتر، به تمام ایستگاه های مترو تورنتو سرکشی کرده و بلیت های ترانسفر را از تمام ایستگاه ها جمع آوری کنند.

این سه کودک در حالی که از تجربه کودکی مادرشان، لیدیا، الهام گرفته بودند تصمیم گرفتند که در این سفر اکتشافی هم به گردآوری یک کلکسیون از بلیت های ترانسفر مترو بپردازند و هم از تمام ایستگاه ها و آثار هنری داخل آنها دیدن کنند.

در این سفر لیدیا نیز آنها را همراهی کرد. لیدیا می گوید که نسبت به زمان کودکی او خیلی مسیرها و ایستگاه ها تغییر کرده است، اما بسیاری چیزها مانند دسترسی به بخش های مختلف دست نخورده باقی مانده است و همچنان این مساله در بسیاری از ایستگاه های مترو آزاردهنده است.

این سه کودک سفر خود را از خط شماره ۲ مترو که بر روی خیابان بلور قرار دارد شروع کردند و سپس راهی خط شماره ۱ یانگ و یونیورسیتی شدند و توانستند تا ساعت ۱۲ شب به سفر خود خاتمه بدهند. قرار است تا این سه خواهر و برادر کلکسیون خود را زیر یک صفحه شیشه بر روی میز تحریرشان نگهداری کنند و می گویند که حتما بعد از افتتاح ایستگاه های جدید دوباره به آنها سرکشی خواهند کرد.