شهروند- میشل اوباما، همسر رئیس جمهور قبلی ایالات متحده آمریکا باراک اوباما و بانوی اول این کشور در اواخر ماه نوامبر برای سخنرانی درباره ی تحصیلات و برابری حقوق دختران و زنان به تورنتو می آید. این مراسم در تاریخ ۲۸ نوامبر و به میزبانی Economic Club of Canada و Plan International Canada برگزار خواهد شد. مدیر عامل Economic Club of Canada اعلام کرد که برای این مراسم حدود ۳۰۰۰ بلیت به فروش خواهد رسید ولی شیوه ی توزیع بلیت متفاوت با دفعه های قبلی خواهد بود. بنابر گفته های ایشان، با خرید بلیت توسط هر فرد در واقع دو بلیت خریداری شده و یک بلیت به جوانی بین سن ۱۴ تا ۲۴ سال اهدا خواهد شد. این کار باعث خواهد شد که علاوه بر مدیران پولدار کمپانی های بزرگ و فرزندانشان افراد معمولی دیگر نیز این فرصت را داشته باشند که در این سخنرانی جذاب شرکت کرده و از آن بهره ببرند.

گفته شده است که  Plan International Canada در حال راه اندازی وب سایتی است که از طریق آن جوانان ۱۴ تا ۲۴ ساله از سراسر کانادا امکان این را خواهند داشت تا آمادگی خود را برای حضور در این مراسم اعلام کرده و در روند بردن بلیت مجانی شرکت کنند.

علاقمندان می توانند از تاریخ ۸ نوامبر با رفتن به وب سایت www.plancanada.ca/  از جزییات این برنامه و تهیه بلیت با خبر شوند.