شهروند- برای بسیاری از ما مهاجران نام Toronto Public Library نام غریبه ای نیست و بسیاری از ما در دوران ابتدای مهاجرت و در هنگامه تنهایی و سختی از برنامه های ویژه ی این کتابخانه و فضای مطلوب و فرح بخش آن برای کودکان و بزرگسالان بسیار استفاده کرده ایم. یکی از برنامه های بسیار محبوب این کتابخانه ها بازدید رایگان از موزه ها و برنامه های هنری شهر بود که برای خانواده هایی که کارت عضویت این کتابخانه را داشتند می توانستند از آن استفاده کنند.

اسپانسر این برنامه Sun Life Financial بود. این کمپانی اعلام کرد که کمک های خود را برای حمایت کردن این برنامه قطع می کند. البته خاطرنشان شد که تصمیم دارد تا این کمک ها را برای حمایت کردن از برنامه های هنری دیگری در ابعاد گسترده تر به کار گیرد.

یکی از مقامات کتابخانه عمومی تورنتو در پی این خبر اعلام کرد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا حامی مالی دیگری برای این برنامه ویژه کتابخانه پیدا کند و در این مورد امیدوار است، اما فعلا و تا اطلاع ثانوی و از ابتدای سال ۲۰۱۸ این خدمات ارائه نخواهد شد. گفته می شود که حمایت مالی از این برنامه برای Sun Life حدود سالی ۲۰۰,۰۰۰ دلار هزینه دارد.