شهروند- کارمندان بخش تلفن کمپانی راجرز می گویند فشار کار از جانب کمپانی بر روی آنها بسیار بالاست و مجبورند میزان فروش تلفنی خود را به میزان مشخصی بالا نگه دارند و برای این کار به انجام هر روشی دست می زنند. این کارمندان نمی خواهند هویت آنها آشکار شود، زیرا دردسرهای فراوانی را برای آنها در پی خواهد داشت. بسیاری از این افراد اقرار می کنند که در هنگام انجام فروش تلفنی دروغ می گویند و محصولاتی را به افراد قالب می کنند که می دانند نیازی به آن ندارند و یا اصلا این محصول را به شکل دیگری قبلا خریداری کرده اند.

افراد مسن و کسانی که آگاهی چندانی از دنیای تکنولوژی ندارند هدف اصلی این کارمندان فروش هستند و به آنها محصولانی پیشنهاد می شود که از کارکرد آنها سر در نمی آروند و در اغلب موارد در مورد هزینه های نصب و راه اندازی این محصولات به آنها یا دروغ گفته می شود و یا اصلا چیزی گفته نمی شود، و این افراد در هنگام نصب محصولات توسط کارمندان راجرز از هزینه ای که بر دوش آنها گذاشته می شود آگاه می شوند.

کارمندان بخش فروش تلفنی راجرز این اعمال غیراخلاقی خود را به گردن کمپانی و فشار کاری زیادی که حتی در هنگام تعطیلات بر آنها اعمال می شود می اندازند و می گویند که برای راجرز مهم نیست از چه طریقی فروش به دست بیاید؛ تنها نکته ای که برای کمپانی مهم است نگه داشتن میزان فروش محصولات در سطح خاصی است و باید به هر طریقی حتی غیر اخلاقی انجام شود. به عنوان مثال گاهی این کارمندان مودم اینترنت را به افرادی می فروشند که اصلا نیازی به آن ندارند و به دروغ به آنها گفته می شود که برای تلویزیون باید مودم داشته باشند. این کارمندان می خواهند که راجرز فشار را از روی آنها بردارد و از این اتفاق غیراخلاقی جلوگیری کند.