شهروند- دولت انتاریو در تلاش است تا زیرساخت های استفاده از ماشین های برقی را افزایش داده و برای این کار حدود ۵ میلیون دلار بودجه اختصاص داده است. یکی از برنامه های دولت انتاریو کمک به صاحبان ساختمان های اداری و تجاری برای نصب ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه در این مکان هاست. دولت انتاریو در اوایل این هفته اعلام کرد که در صورت تمایل صاحبان ساختمان های اداری و تجاری، می تواند تا ۸۰ درصد هزینه ی نصب این ایستگاه را پرداخت نماید.

این پیشنهاد بخش اعظم هزینه ی نصب این ایستگاه های شارژ را پوشش خواهد داد.

یادآوری می شود که هر ماشین برای شارژ کامل به ۴ الی ۸ ساعت زمان نیاز دارد و کارفرمایان و صاحبان ساختمان های تجاری می توانند برای هر ایستگاه شارژ بودجه ای معادل ۷۵۰۰ دلار دریافت کنند.

هم اکنون بیش از ۱۳۰۰ ایستگاه شارژ خودرو در سراسر استان وجود دارد، اما این میزان شامل دو سوم ۵۰۰ ایستگاهی است که قول نصب آنها تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ داده شده بود و برای آن رقمی معادل ۲۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده بود.

دولت انتاریو می گوید که بر اساس برنامه ای که قبلا انجام داده است به خانواده هایی که تمایل دارند مکان شارژ در خانه داشته باشند کمک کرده است و هم اکنون ۲۶۰۰ شارژر اختصاصی در این استان وجود دارد.