به گزارش تورنتو استار در تاریخ ۲۰ فوریه حوالی ساعت ۸:۴۵ شب، حدود یک ربع پیش از بسته شدن پاسیفیک مال، واقع در منطقه مارکام ، صدای شلیک گلوله ای شنیده شد.  


شماره ۱۲۱۸ ـ پنجشنبه  ۲۶ فوریه ۲۰۰۹


 

به گزارش تورنتو استار در تاریخ ۲۰ فوریه حوالی ساعت ۸:۴۵ شب، حدود یک ربع پیش از بسته شدن پاسیفیک مال، واقع در منطقه مارکام ، صدای شلیک گلوله ای شنیده شد. استیو وانگ، سرپرست بخش خودروهای مال در این باره به خبرنگاران گفت: «با شنیدن صدای شلیک گلوله از طبقه بالای مال، به سرعت به آنجا رفتم. در یک موبایل فروشی بدنی را غرق در خون دیدم که دور او را جمعیت زیادی فرا گرفته بود. شواهد امر نشان میداد ضارب به سرعت از محل جنایت فرار کرده است. مال به نسبت خلوت بود و اگر کمی شلوغ تر بود شاید صدای گلوله را نمی شنیدیم».

نیروهای پلیس در جستجوی مردی با یک کاپشن زمستانی سیاه رنگ   و شخص مظنون دیگری است. پس از وقوع حادثه نیروهای پلیس اطراف مال را احاطه کردند و هلیکوپتر پلیس تمام محل را کاوش کرد.

کاترین هریس، افسر پلیس از ناحیه نورت یورک به خبرنگاران گفت: «به محض رسیدن به منطقه تمامی افرادی را که در محل حضور داشتند مورد بازجویی قرار دادیم». پاسیفیک مال واقع در خیابان کندی و استیلز،  با ۴۰۰ فروشگاه، بزرگترین مال سرپوشیده آسیایی در آمریکای شمالی محسوب می شود. متاسفانه این مال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش سی دی های فیلم غیرمجاز و اجناس قاچاق نیز شهرت فراوانی دارد.