شهروند ـ اگرچه کمپین های انتخاباتی برای انتخابات ۷ ژوئن انتاریو، هنوز به طور رسمی آغاز به فعالیت نکرده اند، اما مشاهدات و خبرها حاکی از آن است که حواشی این انتخابات و مخالفان و موافقان  با دقت و حوصله و به سرعت در حال فعالیت هستند. این روزها یک کمپین آنلاین مخالف با داگ فورد، رهبر حزب محافظه کار انتاریو، بسیار خبرساز شده است. این کمپین با شعار “مراقب داگ باشید” در تلاش است تا به مردم بگوید چرا داگ فورد گزینه ی بسیار بدی برای رهبری دولت در انتاریو است و ممکن است چه پیامدهایی داشته باشد.

این کمپین در وب سایت خود به آدرس www.notdoug.com  لینک هایی از سخنرانی های جنجالی داگ فورد درباره ی کودکان آتیستیک، سقط جنین، زنان، نژادپرستی، مواد مخدر و بسیاری موضوعات دیگر را در اختیار علاقمندان قرار داده و می گوید آماده بحث و گفتمان در این زمینه با تمامی افرادی است که آینده انتاریو برایشان اهمیت دارد.

طراحان این وب سایت و کمپین مجازی علاقه ای ندارند اسامی آنها منتشر شود و به طور ناشناش مشغول به کارند. آنها پوستر ساده ای را با شعار “Beware of Doug” طراحی کرده اند و بر روی وب سایت خود قرار داده اند.

این کمپین  می گوید که موافقان آنها می توانند این پوستر را پرینت کرده و در مکان های مناسب در تورنتو نصب کنند. از هفته ی گذشته تاکنون تعدادی از این پوسترها در معابر شهری دیده شده است. این کمپین مانند بسیاری دیگر از مخالفان داگ فورد، او را با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی آمریکا، مقایسه می کند و می گوید که خطر در کمین انتاریو است. احزاب فعال در انتاریو هرگونه ارتباطی با این کمپین آنلاین را رد کرده اند.