شهروند- خبرهای رسیده از کاخ کنزینگتون، محل اقامت رسمی پرنس هری و پرنس ویلیام، حاکی از آن است که عروسی پرنس هری و مگان مارکل در ابعادی بسیار کوچک و تنها با حضور افرادی که به شکل نزدیک و مستقیم با یکی از دو خانواده ارتباط دارد برگزار می شود.

منابع رسمی سلطنتی و دولت بریتانیا در تایید این خبر اعلام کردند که در این عروسی که در تاریخ ۱۹ ام ماه می امسال برگزار می شود خانواده ها و افراد برجسته ی سیاسی مانند دونالد ترامپ، باراک اوباما و جاستین ترودو حضور ندارند، البته این سه تن و خانواده هایشان در این اتفاق تنها نیستند و حتی ترزا می، نخست وزیر انگلستان نیز به این مراسم دعوت نیست.

در این مراسم ۱۲۰۰ نفر دعوت دارند و جولی پایت، فرماندار کل کانادا نیز در لیست مهمانان است، اما او نیز ضمن تبریک عروسی اعلام کرده است که به این عروسی نمی رود. پرنس هری، نوه ی ملکه الیزابت و برادر کوچکتر پرنس ویلیام، قرار است تا در تاریخ ۱۹ می امسال با مگان مارکل، بازیگر هالیوود و ستاره ی سریال Suits ازدواج کند.

ملکه اعلام کرده است که نیازی نیست تا افراد سیاسی برجسته در این عروسی حضور داشته باشند و حتی باراک اوباما که رابطه ی بسیار نزدیکی با پرنس هری دارد از این قاعده مستثنا نیست.