شهروند- پرینس راجرز نلسون یک خواننده ی آمریکایی مشهور، ترانه سرا، موسیقیدان، تهیه کننده سینما و فیلمساز بود. او در میناپولیس ایالت مینه سوتا متولد و بزرگ شد. پرینس برای سازهای الکترولیکی، حضور ویژه اش بر روی صحنه، آرایش های عجیب و غریب، شیوه ی لباس پوشیدن و وسعت صدایش بسیار شهرت داشت و در دوران زندگی حرفه ای اش توانست جوایز برجسته ای مانند گلدن گلوب ، گرمی و اسکار را از آن خودش کند.

روز دوشنبه صاحب یک کمپانی ضبط و انتشار موسیقی در آمریکا اعلام کرد که فردی ناشناس ماهها پیش از کانادا با او تماس گرفت و ادعا کرد که کپی نادر یکی از آلبوم های پرینس را به نام Black در اختیار دارد. بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد که فرد کانادایی درست می گوید و صاحب یکی از ۵۰۰,۰۰۰ نسخه ی نادر دیسک Black است. پرینس در سال ۱۹۸۷ دستور به از بین بردن تمام نسخه های این آلبوم را داد و سرانجام در سال ۱۹۹۴ این آلبوم توسط کمپانی Warner Bros منتشر شد.

هشت نسخه ی دیگر از این آلبوم در آمریکا وجود دارد که یکی از آنها در اوایل سال ۲۰۱۸ در یک حراجی به قیمت ۴۲,۲۹۸ دلار آمریکا به فروش رفت. برای این کپی کانادایی قیمت ۲۷۵۰۰ دلار آمریکا در نظر گرفته شده است.

پرینس راجرز در ۲۱ آوریل سال ۲۰۱۶ به دلیل آنچه سوء مصرف مواد به صورت اتفاقی خوانده شد از دنیا رفت.