شهروند- کوین اسپیسی ، بازیگر سرشناس هالیوود ، هفتم ژانویه ی ۲۰۱۹ در آمریکا و به اتهام تعرض جنسی به یک پسر ۱۸ ساله محاکمه می شود. کوین اسپیسی یکی از افرادی است که بعد از راه افتادن کمپین #metoo به این جرم متهم شد.

او متهم است که در سال ۲۰۱۶ پسر مجری سابق خبری تلویزیون را در یک میخانه در ماساچوست مورد تعرض جنسی قرار داده است. آقای اسپیسی به گفته ی این پسر ۱۸ ساله به وی مشروبات الکلی خورانده و سپس اندام جنسی او را دستمالی کرده است.

سن قانونی نوشیدن الکل در ماساچوست ۲۱ سال است. بعد از این اتهام کوین اسپیسی از ادامه ایفای نقش در سریال پرطرفدار House of Cards  و بسیاری از فیلم ها برکنار شد.

روز دوشنبه کوین اسپیسی ویدیویی سه دقیقه ای منتشر کرد و در این فیلم تمام اتهامات را انکار کرد و اعلام کرد که اجازه نمی دهد به جرمی که مرتکب نشده است متهم شود.

یکی دیگر از افرادی که از آقای اسپیسی شکایت دارد آنتونی رپ است که می گوید در سال ۱۹۸۶ کوین اسپیسی سعی داشته تا خودش را به وی تحمیل کند.

در جریان این اتهامات و دیگر مواردی که بعدتر به میان آمد  برای اولین بار بر همه آشکار شد که کوین اسپیسی همجنسگرا است.  پلیس انگلستان نیز در حال بررسی اتهاماتی است که ظاهرا زمانی که کوین اسپیسی مدیریت تئاتر اولدویک لندن را به عهده داشته است، اتفاق افتاده.