شهروند- مقامات سفرهای هوایی در تورنتو دیروز سه شنبه اعلام کردند که از این بعد کمپانی های ارائه دهنده ی سفرهای درون شهری مانند اوبر و لیفت می توانند از فرودگاه پیرسون به داخل شهر نیز خدمات خود را ارائه دهند.

برای همین مسافران می توانند جلوی درهای ترمینال یک در مکان هایی که برای “ride app pick-up” تعیین شده از خدمات این کمپانی ها استفاده کنند و به جای تاکسی با اوبر و لیفت به تورنتو وارد شوند. پیش از این امکان استفاده از اوبر برای مسافران ورودی به پیرسون وجود نداشت و این مسافران باید از تاکسی و یا روش های حمل و نقل دیگر که غالبا هزینه ی بیشتری از اوبر دریافت می کنند استفاده می کردند.

کمپانی اوبر نیز طی ایمیلی به مشترکان خود این خبر را اعلام کرد و به طور دقیق توضیح داد که در هنگام ورود به تورنتو از طریق فرودگاه پیرسون باید از چه گزینه ای برای نشان دادن مکان خود استفاده کنید تا رانندگان اوبر بتوانند سریع تر و راحت تر شما را پیدا کنند. این خدمات در بسیاری از کشورهای جهان و فرودگاه های بزرگ ارائه می شود.

مقامات پروازهای هوایی تورنتو از مردمی که از این خدمات استفاده می کنند درخواست کرده است تا پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه دهند تا بتوان در آینده ای نزدیک تمامی مشکلات برطرف شده و آسایش مسافران برآورده شود.