عواقب ثانوی بعضی از بیماریها می تواند هزینه درمان را به طور غیر قابل انتظاری بالا ببرد که می توان به عفونت های قارچی اشاره کرد. ازجمله موارد شایع، عفونت های قارچی در مسافرت است و چه بسا تجربه داشته و یا شنیده اید. قارچ ها موجودات گیاهی، تک سلولی یا چند سلولی هستند و به علت نداشتن کلروفیل، قادر به سنتز گلوکز و تامین غذای خود نیستند و به اجبار به صورت انگلی روی پوست، ناخن و موی انسان و حیوانات زندگی کرده و تغذیه می کنند. قارچ های بیماری زا می توانند در سطح پوست و مو و ناخن زندگی کرده علایم بالینی ایجاد کنند که به آنها قارچ های سطحی می گویند. بعضی از انواع آنها از طریق پوست و یا استنشاق از مسیر ریه ها و گردش خون به بافت های عمقی رفته و ایجاد بیماری می کنند که به آنان قارچ های عمقی می گویند.

آنتی بیوتیک ها در درمان عفونت های مختلف باکتریایی مورد استفاده قرار می گیرند. این داروها می توانند تعدادی از باکتری های مفید بدن را کاهش دهند. هنگامی که تعداد آنها کاهش یابد، قارچ ها فرصتی برای رشد پیدا می کنند.

در شرایطی که سیستم ایمنی بدن دچار ضعف می شود این فرصت برای رشد و تکثیر قارچها فراهم خواهد شد. بیماری هایی مانند دیابت و برخی از انواع سرطان، باعث می شوند که شخص در معرض عفونت های قارچی قرار گیرد.

چاره کار چیست؟

جهت امنیت خاطر خود و عزیزانمان با برنامه ریزی برای امروز و فردایمان، با کمترین هزینه در این مسیر، همانا تهیه بیمه، نظیر بیمه های تکمیلی سلامتی، و بیمه بیماری های حاد، راهکاری مناسب در این خصوص است.

همچنین پیشنهاد می شود، با توجه به ریسک فاکتورهای موجود و نسبت بروز بیماری هایی نظیر سرطان که طبق آمار بیش از ۳۰ درصد انسانها در طول زندگی دچار یکی از بیماری های سخت می شوند، خود را به بیمه بیماری های سخت مجهز کنیم.

بیمه های مسافرتی برای افرادی که قصد مسافرت دارند توصیه می شود. بیمه های مسافرتی در داخل کشور از استانی به استان دیگر و یا به خارج از کانادا. در این مدل از بیمه ها حتی می توان تا سقف ده میلیون دلار  ۰۰۰/۰۰۰/۱۰ دلار انتظار پوشش را داشت که تصادف، بیماری و شرایط اضطراری را پوشش می دهد و حتا امکانات سرویس پزشک معالج بر بالین بیمار از دیگر مزایای جدید می باشد.(این سرویس مخصوص مسافران به امریکا خواهد بود).

یکی دیگر از نکات مهم بیمه های مسافرتی، شهروندی فرد متقاضی بیمه، آدرس محل زندگی و اولین مکان اقامت مسافراست. چه بسا تعداد زیادی از بیمه هایی که در زمان مطالبه دچار مشکل می شوند، عدم دقت به این موارد طبق مفاد بیمه نامه خریداری شده می باشد.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل میآوریم که تجربه  های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی میباشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمیشود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com