صدای امریکا: اسامی نامزدهای جوایز بدترین‌های سینمای جهان مشهور به «تمشک طلایی»  اعلام شد. این جایزه سالانه توسط یک بنیاد هنری در شاخه‌های گوناگون اهدا می‌شود ولی جنبه غیررسمی دارد و نوعی طنز یا شوخی با سینماگران است.

این بنیاد که توسط جان ویلسون و مو مورفی از منتقدین مشهور سینمایی شکل گرفته است، از سال ۱۹۸۱ در برنامه ویژه ای جوایز تمشک طلائی را بر اساس نظرات نویسنده های هنری به ضعیف ترین آثار هالیوودی و سینماگران ناموفق اهدا می کند.

در فهرست امسال «گربه‌ها» با ۹ نامزدی و «مراسم ترحیم خانواده مادئآ» و «رمبو: آخرین خون» با ۸ نامزدی، پیشتاز فهرست بدترین ها هستند.

اما از نکات جالب توجه، حضور «جوکر» در بخش‌ جدیدی به نام «بی توجهی بی پروا به زندگی انسان‌ها و اموال عمومی» است. این فیلم با توجه به داستان، محتوی و صحنه‌های خشن، تنها فیلمی است که امسال بصورت همزمان نامزد دریافت جایزه اسکار و تمشک طلایی شده است.

اسامی نامزدهای اصلی تمشک طلایی :

بدترین فیلم

«گربه‌ها»، «دیوانه»، «شارون تیت فراموش‌ناشدنی»، «مراسم ترحیم خانواده مادئا»، «رمبو: آخرین خون»

بدترین بازیگر مرد

جیمز فرانکو برای «زیروویل»، دیوید هاربور برای «پسر جهنمی»، متیو مک‌کانهی برای «آرامش»، سیلوستر استالونه برای «رمبو: آخرین خون»، جان تراولتا برای «دیوانه» و «رنگ تجاری»

بدترین بازیگر زن

هیلاری داف برای «شارون تیت فراموش‌نشدنی»، آن هتوی برای «کلاهبرداری» و «آرامش»، فرانچسکا هی‌وارد برای «گربه‌ها»، تیلر پری برای «مراسم ترحیم خانواده مادئا»(در نقش یک زن)، ربل ویلسون برای «کلاهبرداری»

بدترین بازیگر مکمل مرد

جیمز کوردن برای «گربه‌ها»، تایلر پری برای «مراسم ترحیم خانواده مادئا»، تایلر پری برای «مراسم ترحیم خانواده مادئا»، ست روگن برای «زیروویل»، بروس ویلیس برای «شیشه»

بدترین بازیگرمکمل زن

جسیکا چستین برای «ققنوس سیاه»، کیسی دیویس برای «مراسم ترحیم خانواده مادئا»، جودی دنچ برای «گربه‌ها»، فنسا پی‌ندا برای «رمبو: آخرین خون»، ریبل ویلسون برای «گربه‌ها»

بدترین کارگردان

فرد درست برای «دیوانه»، جیمز فرانکو برای «زیروویل»، آدریان گرنبرگ برای «رمبو: آخرین خون»، تام هوپر برای «گربه‌ها»، نیل مارشال برای «پسر جهنمی»

نامزدهای تمشک طلایی با آرای ۱۰۷۱ منتقد سینمایی از آمریکا و چند کشور دیگر جهان برگزیده می‌شوند و در نهایت بدترین های هر شاخه جایزه اصلی را دریافت می‌کنند. زمان برگزاری مراسم اهدای تمشک طلایی از طریق سایت این بنیاد اعلام خواهد شد.