شهروند- ستسوکو تاکامیزاوا (Setsuko Takamizawa)  ژاپنی است و ۹۰  سال دارد. او می خواهد در المپیک سال ۲۰۲۰ ، که در توکیو برگزار می شود، به شیوه ی خودش شرکت کند و رویایش را تحقق بخشد. ژاپن در سال ۱۹۶۴ میزبان المپیک بود. در آن سال ستسوکو به دلیل مشغله های زندگی و نگهداری از فرزندانش نتوانست در این المپیک شرکت کند و همیشه این آرزو را با خودش به همراه داشته است. او می خواهد در ماه جولای سال ۲۰۲۰ به عنوان راهنمای گردشگری در المپیک توکیو شرکت کند و برای این کار در حال فراگیری زبان انگلیسی است.

 

نوه اش هر روز برای او لغت های جدید انگلیسی در این زمینه می فرستد و ستسوکو به دقت آن ها را یادداشت می کند و با تمام قلبش فرا می گیرد.

ستسوکو این روزها شهرت جهانی پیدا کرده است و حساب کاربری توییترش ۲۱۰۰۰ طرفدار دارد. او همچنین جزو ۱۰۰ زن برتر و تاثیرگذار بی بی سی انتخاب شده است.

ستسوکو در مصاحبه اش با بی بی سی گفته است که مطمئن نیست بتواند سطح زبان انگلیسی اش را تا سال ۲۰۲۰ به سطح دلخواه برساند، اما دست از تلاش برنمی دارد و دلش می خواهد همراه ۱۱۰۰۰ ورزشکار که از سراسر جهان به ژاپن می آیند او نیز در المپیک شرکت کند.