شهروند- کاترین و مایکل پن نام دو مهاجر چینی است که تصمیم دارند بعد از ۳۵ سال فرشته ی نجاتشان را پیدا کرده و از او بابت کمکش تشکر کنند. این فرشته ی نجات کسی نیست جز یکی از مهمانداران پروازی که مایکل و مادرش را در ماه نوامبر سال ۱۹۸۴ و در بدو ورودشان به خاک کانادا برای مدت ۱۲ ساعت پناه داد.

در زمان ورود کاترین هنوز به دنیا نیامده بود اما می خواهد در این امر به برادرش کمک کند. داستان از این قرار است که ۳۵ سال پیش مایکل چهارساله به همراه مادرش از چین راهی کانادا شدند تا در شهر مونترال به پدر خانواده بپیوندند. پرواز ایر کانادای آنها توقف کوتاهی در تورنتو داشت و این مادر و پسر بی خبر از پرواز پیاده شدند و بدون این که کلمه ای انگلیسی بدانند در فرودگاه سرگردان شدند.

مایکل می گوید که مقامات فرودگاه بسیار با آنها صبوری کردند و از طریق زبان اشاره متوجه اشتباه منظور آنها شده و برایشان بلافاصله پروازی را برای روز بعد رزرو کردند. اما آنها در آن شب هیچ سرپناهی نداشتند و بدون دانستن انگلیسی نمی توانستند راهی برای گذران شب بیابند. در این هنگام یکی از مهمانداران پرواز به کمک آنها آمد و این مادر و پسر را به محل زندگی اش برد و برای مدت ۱۲ ساعت به آنها جا و غذا داد.

مایکل و کاترین می گویند که این زن فرشته ی نجاتشان است. آنها از طریق دنیای مجازی در تلاشند این فرشته را پیدا کرده، از وی تشکر کنند و به او بگویند که موفقیت امروزشان را مدیون کمک های ۳۵ سال پیش او هستند.