شهروند- نادیا مصری(Nadia Masri) 28 ساله و متولد تورنتو است. این دختر جوان امسال به عنوان یکی از زیر ۳۰ ساله های مجله ی فوربز انتخاب شده است. نادیا مدیر عامل یک کمپانی در نیویورک است و یک اپلیکیشن طراحی کرده است به نام Perksy . این اپلیکیشن مبایل بسیار سرگرم کننده به افرادی که تحقیقات آن را انجام دهند جایزه می دهد.

جایزه این اپلیکیشن به این صورت است که افراد امتیاز جمع آوری می کنند و این امتیازها می تواند به عنوان تخفیف در برندهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. نادیا می گوید که برندهای گوناگون همیشه تمایل دارند نظر مشتریان را نسبت به محصولات خود بدانند و این اپلیکیشن این فرصت را برای آنها فراهم کرده است.

این اپلیکشین سئوالات بسیار ساده ای را با توجه به رده ی سنی افراد در اختیار آنها می گذارد و مشتریان می توانند با پاسخ گویی به این تحقیقات بسیار ساده هم به صاحبان مشاغل کمک کنند و هم از تخفیفات دلاری بهره بگیرند.

نادیا مثری فرزند یک خانواده ی سوری است که سالها پیش به کانادا مهاجرت کردند. او در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده است و می گوید الگوی زندگی اش پدرش است که بعد از آمدن به کانادا آرزویش را دنبال کرد و دکتر شد و از نادیا خواست که او نیز آرزویش را دنبال کند.