مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه بررسی‌های کارشناسی در مورد منشا انتشار بوی مشکوک تهران در دو هفته گذشته به اتمام رسیده است، تاکید کرد: هیچ دستگاهی بوی بد را گردن نگرفت.

از قرار معلوم گویا کارشناس های خدانشناس به شورای نگهبان و مجلس خبرگان مشکوک شده بودند، و آنها زدند زیرش. کارشناسان در مرحله بعد به بیت رهبری شک کردند، اما “قایم مقام” رهبر قضیه را بشدت تکذیب کرد و خطاب به کارشناسان گفت: منشا بوی بد افکار پوسیده وطن فروشانی مثل شماست.

کارشناسان که بشدت ترسیده و مستاصل شده بودند خطاب به صدا و سیما و مجلس و حتی حوزه های علمیه و  قوه قضاییه فریاد زدند، بالاخره یکی گند زده که بو بلند شده. سرانجام یک نیمچه اصلاح طلبِ پشیمان که نخواسته نامش فاش شود به کارشناسان گفته: چهل ساله نظام گند زده، امروز بویش بلند شده.

آسیه بی بی، بای بای

در ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ آسیه بی‌بی مسیحی با زنان مسلمان هم‌ روستایی ‌اش در مزرعه ‌ای در روستای شیخوپوره در ایالت پنجاب پاکستان مشغول چیدن میوه بوده که به ‌گفته مقام‌های محلی بر سر آب گیس کشی می شود.

زنان مسلمان اول ادعا می کنند که آب چاه به خاطر اینکه یک زن مسیحی به آن دست زده، نجس شده است و از مسئولان می خواهند چاه را پر کنند. بعد که متوجه می شوند به ضرر خودشان است، می گویند نخیر آسیه بی بی به خدا گفت بالای چشمت ابروست.

پلیس هم بلافاصله آسیه بی بی را دستگیر می کند و می پرسد چرا به خدا گفتی بالای چشمت ابروست؟

آسیه بی بی می گوید ای بابا حق نداریم به خدای خودمان اعتراض کنیم و پلیس مجبور می شود آسیه بی بی را آزاد کند. روستاییان که می بینند آسیه بی بی راست راست می گردد، مدعی می شوند که آسیه بی بی به پیغمبر خدا گفته بالای چشمت ابروست.

باز آسیه بی بی را می گیرند. و اکنون دادگاه آسیه بی بی را پس از ۹ سال زندان تبرئه کرده و دلیل آورده اند که آسیه خانم به جناب عیسی گفته بالای چشمت ابروست و آقای مسیح هم پیغمر خداست و درجه تحملش زیاد است و قضیه ربطی به ما ندارد.

ورثه مرحوم ژان پاپ پل شکسته دوم هم از دادگاه اسلامی لاهور به دلیل به رسمیت شناختن حضرت مسیح به عنوان پیغمبر، حسابی تشکر کرده اند و پیغام داده اند امیدواریم جبران کنیم. 

مقام رهبری و طلبه های مایه دار

مقام رهبری در دیدار با طلبه های خوش تیپ و مایه دار گفت: صرفِ رفت ‌و آمد مبلغان بی پول و عجیب الخلقه به شهرها و روستاها و تأکید بر خوش ‌بیان بودن آنها کافی نیست. بعدا بغل دستی مقام شامخ ولایت توضیح داد که منظور رهبری این بود که مبلغ باید خوش تیپ و مایه دار باشد تا بتواند جوانان را جذب کند. چون این روزها حتی زن و بچه آدم هم به حرفهای یک بی پول گوش نمی دهند. مثلا سابق، یک مبلغ دوره دیده با چهارتا وعده و وعیدِ آب و برق مجانی و یا اتوبوس مجانی، می توانست یک ملت را گول بزند، اما آن ممه را به قول معروف لولوی بی شرف برد. و مبلغ امروزی باید بتواند راههای جدیدی پیدا کند، مثلا شما بجای اینکه هارت و پورت بکنید که بعله شبکه های اجتماعی باید فیلتر شود، باید روی منبر فریاد بزنید که با فیلترینگ دردی از مردم دوا نمی شود، و یا مگر تمام مشکلات ما چهارتا تارِ موی دختران است! و اگر می خواهید در دل مردم رخنه کنید باید خودتان را اپوزیسیون جا بزنید.

مقام رهبری و پالرمو

حداد عادل: درباره پالرمو هنوز جای توضیحات وجود دارد. و ما موفق شدیم نظرات‌مان را به رهبری منتقل کنیم. یکی از نزدیکان حداد ظالم معروف به حداد عادل بعدا گفت، رهبر از حداد پرسیده بود پالرمو کجاست؟

حداد پاسخ داده بود: با اجازه بزرگترها، ایتالیا. مقام رهبری با ناراحتی پرسیده بود: مطمئنی؟

حداد جواب داده بود بله بنده خودم پالرمو بودم. و آن بلاد خبیثه در منطقه سیسیل واقع شده و مرکز گانگسترهاست. و نقشه کره زمین را می آورد و پالرمو را به آقا نشان می دهد.

مقام عظما با خنده می گوید: پس بگو چرا در شورای نگهبان و مجمع تشخیص و مجلس اینقدر درباره پالرمو حرف می زنند، ناقلاها جای خوبی روی کره زمین پیدا کردند که توسط گانگسترها اداره می شه و بهترین جا برای پول های باد آورده ست.

حداد هم زمینه را برای انتقال نظرات به رهبری مناسب می بیند و پاسخ می دهد: و البته ریش نظام در گرو پالرمو است. چون یک عده گانگستر بین المللی از نظام مقدس جمهوری اسلامی درخواست کردند که اگر می خواهید توی بازی باشید باید به پالرمو بپیوندید. رهبری هم آهی می کشد و می زند پس کله حداد و می گوید، آتش بیفته توی این نظام و ریش اش که دیروز و پریروز در گرو برجام و دلار بود، امروز هم پالرمو.