شهروند- از ابتدای سال ۲۰۱۹ شیوه ی پرداخت هزینه ی حمل و نقل در تی تی سی به صورت جامع به “پرس تو” تبدیل شد و بسیاری از شیوه های پرداخت قبلی نظیر کارتهای ماهیانه جمع آوری گردید.

بسیاری از مشتریان از این کارتها به طور مداوم در حال انتقادند و شاید بخش مهمی از این انتقادها به دلیل خرابی های دستگاه های پرداخت و یا واکنش طبیعی افراد در مقابل تغییر است. اما یک نکته ی مهم که این روزها کمی برای مشتریان آسودگی خیال فراهم کرده است و اذهان آنها را نسبت به پرس تو مثبت کرده است اپلیکشین پرس تو است که به تازگی و برای آیفون و اندرویید رونمایی شد.

این اپلیکشین به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق گوشی پرداخت های خود را کنترل کنند و شیوه های متفاوت پرداختی را بر روی کارتهای خود از طریق آن بریزند. البته فعلا نمی توان با این اپلیکیشن پرداخت را انجام داد و این شاید یکی از محدودیت های آن است که کمپانی پرس تو می گوید در حال برطرف کردن آن است و بزودی برایش فکری خواهد کرد. این اپلیکیشن این امکان را فراهم کرده است که مشتریان تمام تراکنش های مرتبط با کارت را از طریق آن کنترل کنند و برای اتفاقاتی که رخ می دهد اطلاع حاصل نمایند.