شهروند- پرواز شماره ۶۰۸ ایرکانادا که دوشنبه عصر به مقصد هالیفکس از تورنتو پرواز کرد به دلیل بدی آب و هوا و مشکلات دید موفق نشد در فرودگاه هالیفکس به زمین بنشیند و راهی فردریکتون است. به دلیل شلوغی فرودگاه فردریکتون مسافران این پرواز نتوانستند بلافاصله از پرواز پیاده شوند و برای مدت هشت ساعت در هواپیما حضور داشتند.

این پرواز ۱۵۰ نفر ظرفیت داشت ولی پر نبود و برخی صندلی ها خالی بود. خلبان پرواز بیکار ننشت و مسافران را به صرف پیتزا دعوت کرد. خلبان به محض رسیدن به فرودگاه فردریکتون خودش مستقیم با پیتزا فروشی مینگلرز تماس گرفت و سفارش پیتزا داد. این پرواز جزو پروازهای داخلی بود که در آن غذا سرو نمی شد و این اقدام خلبان و توضیحات کافی اش درباره ی مشکلات ایجاد شده باعث شد که مسافران بسیار احساس خوشحالی و امنیت و آرامش کنند.

خلبان پرواز از تمام خدمه ی پرواز تشکر کرد و اعلام کرد که پخش و سفارش پیتزا بدون کمک های این افراد امکان پذیر نبود. تمامی خدمه ی پرواز و برخی از کارمندان ایرکانادا که در پرواز حضور داشتند برای پخش پیتزاها بین مسافران کمک کردند. این مسافران با پرواز دیگری بعد از ظهر روز سه شنبه به هالیفکس رفتند.