این روزها، آن چنان درگیر زندگی روزمره ی خود می شویم که شاید تنها زنگ بیماری ها، ترمزی برای لختی توقف کردن باشد. آن چنان با استرس ها درگیر می شویم که مفهوم شاد بودن و با هم بودن را فراموش کرده ایم و نیز فراموش کرده ایم به عنوان نسلی که تجربه ی شاد بودن در روزهایی شاد و بی ادعا را داشته ایم، به نسل بعد از خود منتقل کنیم.

استرس مفهوم گسترده ای دارد و از فوت یکی از عزیزان تا موارد کوچک مانند ماندن در ترافیک را شامل می شود. بدن انسان همیشه به استرس ها واکنش نشان می دهد. شاید تجربه ی قلب درد، سر درد یا گرفتگی عضلات پس از یک ناراحتی و استرس را داشته اید. استرس به تدریج تغییر شکل داده و به پرخاشگری و افسردگی تبدیل می شود و در رفتارهای فردی تفاوت هایی ایجاد می شود.

مطالعات علمی بسیاری ارتباط بین استرس و بیماری های قلبی را تایید نموده اند. ثابت شده است افراد تحت استرس از فشارخون و کلسترول بالا و نیز خطر بالای ایجاد لخته های خون رنج می برند. افراد دارای استرس سیگار بیشتری می کشند، غذای بیشتری می خورند و از فعالیتهای فیزیکی دوری می کنند که همه ی این ها فرد را بیشتر مستعد بیماری های قلبی می کند.

باتوجه به شیوه ی زندگی روزمره، بنظر می رسد نمی توانیم از استرس ها دوری کنیم و باید یاد بگیریم که چگونه با استرسها روبرو شویم و آرامش خود را در زندگی مدیریت کنیم.

در مواجهه با استرس، افراد راههای مختلفی را بر می گزینند که ارتباط به شخصیت آنها دارد. برخی استرس را به عنوان وظیفه و شاید بخشی از سرنوشت خود می پذیرند و با آن همراه می شوند و کنار می آیند.  برخی دیگر به آن به صورت احساسی نگاه کرده و منتظر حمایت از افراد دیگر می مانند، و بسیاری از افراد نیز کار و مشغولیت های اضافی را برای منحرف کردن ذهن خود از استرس ها بر می گزینند.

نمی توان راهکار مشترک و یک سانی برای مقابله با استرسها ارائه کرد و هر فرد بنا بر روش زندگی خود باید راهی را برگزیند. 

لحظات زندگی انباشته از رویدادهای غیر قابل تصور است. در میان مشغله هایمان، جایی برای برنامه ریزی مالی و بیمه  باز کرده و قبل از این که واجد شرایط بودن را از دست دهیم اقدام کنیم.  

برنامه ریزی مالی و بیمه مناسب و در حد توان پرداخت حق بیمه از منبع معتبر می تواند در این ناباوری اتفاق، ما را به مسیری هدایت کند که در آن دست نیاز به سوی کسی دراز نشود.

www.cover4u.ca  اقتباس

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه  های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان میباشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ ورسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

www.cover4u.ca   www.insufin.com    www.sherkatebimeh.com 

www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin