شهروند: انتاریو از مریم ناظمی کوشنده نام آشنای جامعه ی ایرانیان این استان بار دیگر به عنوان یک شهروند تأثیرگذار و برجسته تقدیر کرد.


فرماندار کل انتاریو عالیجناب الیزابت دودزول – مریم ناظمی

مریم ناظمی پس از آسیب نخاعی در هنگام کار در مهد کودک خصوصی، در حالی که مشکلات سلامتی و  اقتصادی بسیاری بر او تحمیل شده بود،  درد و  ناراحتی خود را، تبدیل به نیرویی برای تغییر مثبت کرد؛ تبدیل شدن از یک آسیب دیده، به یک مدافع خستگی ناپذیر.

او علیرغم چالش های فراوان تلاش کرد کارکنان مجروح و خانواده های آنها  را نسبت به نقص قوانین  مربوط به  آسیب دیگان کاری آگاه کند. او همچنین به زنان بسیاری که با درد و اختلال آسیب های شغلی دست و پنجه نرم می کنند، در زمینه های فرهنگی کمک کرده است. داستان او حکایت رشد و تحول است، برکشیدن خود از یک فرد آسیب دیده به یک مدافع قدرتمند و رهبر جامعه.

حضور ناظمی در امر دفاع از کارگران صدمه دیده در هنگام کار، حضوری پر رنگ و مربوط به سالیان درازی ست که به خاطر همین کوشش ها او تاکنون چند مدال و تقدیرنامه را در کارنامه ی فعالیت های اجتماعی- صنفی خود دارد و شهروند پیش از این در قالب خبر و گزارش حاصل کوشش های ایشان را  به اطلاع عموم رسانده است.

از جمله جوایز مریم ناظمی جایزه “زنان پیشرو در ساخت جامعه” در سال ۲۰۱۶ و دریافت مدال  Willowdale 150 Commemorative است که توسط آقای احساسی نماینده حوزه ویلودیل در پارلمان انتاریو اهدا شد، و اخیرترین آنها دریافت “مدال شهروند نمونه انتاریو” است.

شهروند ضمن تبریک به خانم ناظمی به خاطر  دریافت مدال شهروند نمونه، برای ایشان موفقیت های بیشتری  را آرزو می کند.