یاشار سلطانی روزنامه نگار در کانال تلگرامی خود با انتشار اسنادی اعلام کرده است که «در اسناد ‎لواسان فرد مجهولی وجود داشت به نام محمدطاها میرمحمدعلی که چندین پرونده تخلف سنگین در کمیسیون ماده ۱۰۰ به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز داشت.»

یاشار سلطانی روزنامه نگار نوشته است که بعد از پیگیری متوجه شدیم این فرد «نوه دبیر شورای‌عالی امنیت ملی» و یک «پسر بچه ۳ساله» بیشتر نیست که عمده پروانه‌ های ساختمانی و تخلفات و جابجایی پو‌‌ل‌ها را به نام او انجام می‌دهند.

موضوع فساد و زمین‌خواری در ایران طی سال‌های اخیر افزایش یافته و نام برخی از مقامات بالا رتبه جمهوری اسلامی در آن ها به چشم می خورد.

پیشتر ایالات متحده آمریکا بارها به وجود فساد در حکومت جمهوری اسلامی اشاره کرده است، از جمله در توئیت‌هایی به مناسبت روز جهانی مبارزه با فساد، درباره ثروت حاکمان ایران و فساد دستگاه حکومتی جمهوری اسلامی نوشته بود که «حکومت ایران مملو از ریاکاران فاسد است.»

تصویری که از اسناد فرد مجهول پرونده تخلفات لواسان در کانال تلگرامی یاشار سلطانی روزنامه نگار منتشر شده است. ماجرای ویلاسازی در شهرک های کلاک و باستی هیلز در لواسان اگر چه چند سالی است آغاز شده اما اواخر سال ۹۷ پرونده تخلفات این ویلاسازی‌ها جنجالی شد.

بنابر گزارش‌ها و اسناد منتشر شده در این ویلاسازی‌ها با وجود مخالفت شورای عالی شهرسازی به تغییر کاربری زمین‌ها از کشاورزی به مسکونی، با دخالت آملی لاریجانی و ناطق نوری این تغییر کاربری‌ها صورت گرفته است.

از جمله ویلاسازی های غیرمجاز در لواسان مربوط به تغییر کاربری کشاورزی به مسکونی به وسعت یک میلیون متر مربع است که از سال ۸۲ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

یکی دیگر از شهرک هایی که در آن ویلاسازی‌ شده شهرک ۱۴ هزارمتری باستی هیلز در لواسان است که برخی سایت‌ها در توصیف این شهرک نوشته اند که دور تا دورش دیوار کشیده شده و تنها اهالی ویلا حق ورود و خروج به این منطقه دارند.