شهروند- در تاریخ ۲۳ آوریل، سمیاه (Semiah) دختر پنج ساله ی گرگوری و لولاندا دوچارم در هنگام بازگشت از مهدکودک در قسمت شمالی وی نی پگ مورد حمله ی دو سگ قرار گرفت. صاحب سگها برای این اتفاق مبلغ ۸۵۰ دلار جریمه شده است. پدر و مادر سمیاه می گویند دخترشان با وجود گذشت یک ماه از این اتفاق هنوز بسیار ترسیده  و نمی تواند با بعد روانی این مسئله کنار بیاید و این میزان جریمه اصلا کافی نیست.

گرگوری، پدر سمیاه می گوید که در این تاریخ دخترش را از مهدکودک به خانه می آورد که ناگهان دو سگ از خانه ی روبرویی خارج شدند و دخترش را گرفتند. او می گوید این اتفاق بسیار سریع افتاد. سمیاه پنج ساله بر اثر این حادثه زخمی شد و سریع به بیمارستان رفت و پانسمان و بخیه شد.

نتیجه ی دادگاهی که برای صاحب سگ ها برگزار شده است و تصمیمی که برای سگها اتخاذ خواهد شد هنوز روشن نیست. خانواده ی سمیاه می گویند مدتی است سگ ها را مشاهده نکرده اند، اما مطمئن نیستند که هنوز آنجا هستند یا نه، و این که نتیجه ی نهایی به آنها گفته نمی شود بسیار ناعادلانه است. در واکنش به خبر حمله، بسیاری از مردم برای سمیاه هدایای گوناگون فرستادند و با پدر و مادرش ابراز همدردی کردند.