صدای امریکا: «مارک دوبوویتز» رئیس اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی ها، یک موسسه فراحزبی حوزه سیاست گذاری در واشنگتن، روز پنجشنبه در توئیتر گفت که خیلی از ایرانی هایی که از هشتگ ترند شده #NoDeal4TerroristRegime استفاده می کنند، از اینکه بفهمند خامنه ای، رهبر ایران با ایده مذاکره در مورد توافق هسته‌ای ایران با آمریکا مخالفت کرده، خوشحال خواهند شد.


مارک دوبوویتز

دوبوویتز در مورد گزارش های رسانه ای مربوط به سخنان روز چهارشنبه خامنه ای اظهار نظر می کرد که رهبر جمهوری اسلامی گفت این کشور بر سر برنامه های موشکی و هسته ای خود با ایالات متحده گفتگو نخواهد کرد.

روز دوشنبه، پرزیدنت ترامپ گفت امیدوار است که ایران برای رسیدن به یک توافق جدید به میز مذاکره برگردد. ترامپ گفت: «واقعا معتقدم ایران دوست دارد به یک توافق برسد.»

روز چهارشنبه، دوبوویتز همچنین در توییتر تاکید کرد که «بسیاری از ایرانیان نگران یک معامله احتمالی میان ایالات متحده و جمهوری اسلامی هستند. آنها از هشتگ #NoDeal4TerroristRegime استفاده می‌کنند.»

هزاران نفر از کاربران توییتر روز چهارشنبه با هشتک با تروریست ها مذاکره نکنید مخالفتشان را با مذاکره احتمالی دولت امریکا با جمهوری اسلامی بیان کردند که در مدتی کوتاه ترند جهانی شد. آنها مذاکره با رژیم تروریستی را به ضرر مردم ایران دانسته اند .

این دومین طوفان توییتری در هفته گذشته است که کاربران توییتر به راه انداخته اند، یکشنبه نیز هشتگ مخالفت با عملکرد نایاک ترند جهانی شد..