شهروند- خانواده ی سوریه ای ال صوفی صاحب رستوران صوفی در دان تاون تورنتو است. این رستوران که در خیابان کوئین غربی قرار دارد و به گفته ی صاحبانش اولین رستوران سوریه ای در شهر است، به دلیل دیدگاه های سیاسی یکی از اعضای خانواده مجبور به تعطیلی شد!

پسر این خانواده، علا، در اواخر ماه سپتامبر در تظاهراتی علیه ماکسیم برنیر (Maxime Bernier) که در شهر همیلتون برگزار شده بود شرکت کرد. در این تظاهرات علا که در میان مخالفان ماکسیم برنیر ایستاده بود از ورود برخی طرفداران برنیر به داخل محوطه ی سخنرانی جلوگیری کرد. در ویدیویی که در میان طرفداران برنیر دست به دست می چرخد چهره ی علا و مخالفتش با ورود یک زن به چشم می خورد. این اتفاق موجب شد که رستوران صوفی پیغام های توهین آمیز و تهدیدآمیز از جانب طرفداران برنیر دریافت کند. در برخی از این پیغام ها اعضای این خانواده و کارمندان رستوران به مرگ تهدید شده بودند.

صاحبان رستوران صوفی در پیغامی اعلام کرده اند که برای حفاظت از جان اعضای خانواده و کارمندان این رستوران را تعطیل می کنند. این خانواده ی سوریه ای در سال  2015 به کانادا مهاجرت کردند و در سال ۲۰۱۷ رستوران صوفی را راه انداختند.