پیام همبستگی ملت ایران به ملت برادر، دوست و بپا خاسته عراق

ما امضاء کنندگان این بیانیه به عنوان فعالان سیاسی مدنی همبستگی کامل خود را با قیام خونین ملت عراق و بخصوص نسل جوان بر علیه حاکمیت ظلم و فساد و سرکوب اعلام می داریم. ما خود را با آرمانهای آزادیخواهانه و دمکراتیک شما در نفی دزدسالاری، سرکوب و کشتار مردم مظلوم و معترض عراق همپیوند و همراه می دانیم. ملت ایران نیز گرفتار رژیم مشابه و فاسد و سرکوبگری است که همزمان با قیام شما، اعتراضات بر حق مردم ایران در شهرهای مختلف از جمله لردگان را با قساوت و بیرحمی سرکوب می کند.

رژیم جمهوری اسلامی ایران در کشتار مردم مظلوم و بپاخاسته سوریه کارنامه بسیار سیاه و ننگینی دارد و دخالت های آن در کشورهای مختلف منطقه بر کسی پوشیده نیست. ما به رژیم ایران در مورد شراکت احتمالی در سرکوب ملت بپاخاسته عراق شدیدا هشدار می دهیم.  و در صورت ارتکاب چنین جنایتی در حق مردم عراق آن را پیشاپیش محکوم می کنیم و بعنوان ملت ایران از آن برائت می جوئیم.

ما کشتار وحشیانه جمع زیادی از معترضین عراقی توسط ارگان های سرکوب و نهادهای امنیتی نظامی دولت عراق را شدیدا محکوم می کنیم. ما خود را همدرد و هم آوا با ملت عراق می دانیم و خواهان رهایی دو ملت بزرگ ایران و عراق از چنگال فاسدان و مستبدان حاکم می باشیم.

بابک اجلالی، کاوه اهنگر، کاووس ارجمند، مسعود اسبقی، هوشنگ اسدی، مهشید اسدی، سیروس اسدی، مرتضی اسماعیل پور، اقبال اقبالی، نسرین الماسی، احمد اوبالی، هومر آبرامیان، روزبه آذربرزین، جاوید آزادی، مهدی آقازمانی، امیر بیگلر، سیروس پژمانفر، زینا تهرانی، افشین جم، بهیه جیلانی، خسرو خزاعی، رضا خواجه، دانیل دانا، داریوش درشتی، عبدالستار دوشوکی، محمد رضا روحانی، حسن زرهی، بهروز ستوده، عبدالله سیاهویی، کریم شامبیاتی، افراسیاب شکفته، ممدو صفایی، پرویز ضرغامی، کریم عبدیان، کوروش فرزین، ناهید فرهاد، فرزانه فرهمند، فریدون فرهی، حمید قهرمانی، حمید کریمی، کوروش گلنام، سیاوش لشگری، جهانگیر لقایی، حسن ماسالی، داریوش مجلسی، ناصر محتشمی، منوچهر محمدی، محمود مرادخانی، رضا مریدی، مهران مقدس، پروین ملک، منوچهر مهرپویان، محترم مومنی، احمد نجاتی، آرمان نجم، سراج ندیم پور، پرتو نوری علا، نصرت واحدی، کی پرویز ورجاوند، پرویز وکیلی.

هموطنانی که مایل به اضافه نمودن امضای خویش به این بیانیه هستند لطفا با آدرس ایمیل زیر تماس بگیرند

Iran4people@gmail.com