صدای امریکا: کستِر سمنیا، دونده زن مشهور اهل آفریقای جنوبی، با شرکت در «چالش جام اتاق نشیمن نایکی» (به انگلیسی: Nike Living Room Cup Challenge)، رکورد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس، را شکست و خبرساز شد.

او در این چالش موفق شد در حالی که به پشت خوابیده بود ظرف ۴۵ ثانیه، ۱۷۶ بار دست‌هایش را به نوک انگشتان پای خود بزند. رکورد کریستیانو رونالدو برای این حرکت بسیار دشوار ۱۴۲ بار بود.

موفقیت کستر سمنیا و غلبه او بر یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان، بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و بسیاری این دونده زن را تشویق کردند.

برخی نیز با اشاره به حواشی پیرامون کستر سمنیا و مشکلاتی که در سال‌های اخیر به دلیل میزان غیرعادی تستسترونش داشته است، رکوردشکنی او به عنوان یک زن را نپذیرفتند.

کستر سمنیا در مقایسه با سایر زنان، تستسترون بیشتری دارد و این موضوع با اعتراض گروهی از ورزشکاران زن همراه شده است. این پرونده به دادگاه عالی ورزش نیز رسید که تاکنون نتیجه مشخصی نداشت.

«چالش جام اتاق نشیمن نایکی» با هدف حفظ آمادگی جسمانی در دوران قرنطینه خانگی انجام می شود و ورزشکاران حرفه ای و حتی افراد معمولی، دوستان و یا همکاران خود را به چالش های متنوع ورزشی دعوت می کنند.

تصاویر این حرکات ورزشی، نرمشی، و یا کششی به عنوان یک پدیده محبوب و سرگرم‌کننده، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.