به دنبال شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی میلیون‌ها نفر در جهان، هاتف، هنرمند ایرانی ساکن لس آنجلس، موزیک‌ویدئو (نماهنگ) جدیدی را با این مضمون منتشر کرد.

این آهنگ «فاصله» نام دارد و هاتف علاوه بر اجرا، ترانه سرا ‌و‌ آهنگساز این اثر نیز هست.

او در گفتگو با صدای آمریکا می‌گوید: «ما خواستیم با دوستان از فرصتى که قرنطینه فراهم کرده است استفاده کنیم و پیام امید و امیدواری برای بازگشت به روزهای خوب را به مخاطبان انتقال دهیم.»

نوازندگان این پروژه هنری ساکن شهرهای مختلفی چون تورنتو و مونیخ، و نیز ایالت آریزونا هستند و قسمت‌های خود را در منزل ضبط کردند. نسخه نها‌یی نیز توسط وهاب صفایی در آلمان تنظیم شده است.

آنها با تلفن‌های همراه و وسایل ساده‌ای که در اختیار داشتند، از مراحل مختلف اجرا و ضبط این آهنگ در منازل خود فیلم گرفتند و موزیک‌ویدئوی فاصله با استفاده از همین تصاویر خانگی ساخته شد.

این یکی از نخستین موزیک‌ویدئوهایی است که توسط هنرمندان ایرانی ساکن لس آنجلس به این صورت و در دوران قرنطینه خانگی تولید شده است.

هاتف به صدای آمریکا می گوید: «بعد از این که مضمون کار به من الهام شد، آن را نوشتم و چند روزی طول کشید که پیام شعر و آهنگش در ذهنم پخته شود. سپس با دوستان موزیسین در شهرهای مختلف که آنها هم در قرنطینه بودند تماس گرفتم تا کار را ضبط کنیم. آنها هم استقبال کردند و هرکدام قسمت‌های خود را در قرنطینه اجرا کردند و کار متولد شد.»

هاتف «فاصله» را به کادر درمانی و تمامی افرادی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تقدیم کرده است.

او امیدوار است که از طریق این آهنگ، روحیه، امید، و انرژی مثبتی را به هنردوستان ایرانی، که روزهای سخت و دشواری را سپری می‌کنند، منتقل کند.

صدای امریکا