حجاریان مفلوک‌فکر که گویا باورش شده «تئوریسین» است در «مشق نو» حرفهایی رج زده که به عنوان یک ایرانی «خارج‌نشین» که مسبب خارج نشستن ‌ام مانند میلیون‌ها ایرانی دیگر، رژیم سرکوبگر و تباهکاریست که حجاریان از آن دفاع می‌کند، نمی‌توانم به آن واکنش نشان ندهم.

حجاریان مفلوک‌فکر که مغز متفکر رژیم است، گاوگندچاله‌دهانِ* خود را گشوده و از ایرانیانی که دل در گرو وطن دارند، سلب تابعیت کرده است!

الهه بقراط- سعید حجاریان


حجاریان مفلوک نوشته:

«واقعیت آن است بخش‌هایی از خارج‌نشین‌ها فارغ از عقاید سیاسی‌شان، بر روی مفهوم وطن و حراست از آن توافق دارند. این افراد اولاً باید قادر باشند به ایران تردد کنند و سپس، همانطور که ارمنی‌ها بهترین لابی را در آمریکا دارند، تبدیل به سخنگویان اصلاحات در غرب بشوند. اما به آن بخش از خارج‌نشین‌ها که شناسنامه و گذرنامه ایرانی خود را پاره کرده و تبعه کشور متبوع خود شده‌ اند و فقط با ما اشتراک زبانی دارند، باید همچون سایر اتباع خارجی نگریست زیرا تعلق خاطری به وطن نداشته و حتی در بزنگاه‌های حساس منافع کشور غیر را نمایندگی می‌کنند. البته، در بین آن‌ها مانند تمامی جوامع، افراد منصف و اخلاقی یافت می‌شوند اما بعضی از آن‌ها حاضر هستند به خاطر دستمالی، قیصریه را به آتش بکشند.»

۱- ای مفلوک و نادان که در نبود اندیشمندان و متفکران، «نظریه‌پرداز» شده‌ای! و به یک حکومت دینی جنایتکار خدمت می‌کنی! ارمنی‌ها را مثال می‌زنی؟! ارمنی‌ها رژیم تباه و جنایتکاری مانند جمهوری اسلامی ندارند وگرنه آنها نیز نه بهترین لابی برای یک رژیم جانی، بلکه بهترین لابی‌ها را برای براندازی و نابودی آن سازماندهی می‌کردند. می‌توانی از اقلیت‌های مذهبی ایران بپرسی!


۲- چقدر وقیح و بی‌شرم هستی که دو سال پس از اعتراضات دی‌۹۶ و کشتار مردم در داخل که شعار می‌دادند: «اصلاح‌طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» و «جمهوری اسلامی نمیخوایم نمیخوایم» هنوز می‌خواهی ایرانیان خارج‌نشین «سخنگویان اصلاحات» باشند!

۳- ای مفلوک! «گذرنامه ایرانی» ما زمانی پاره شد که شماها و نظام ارتجاعی و تباهکار و جنایتکارتان در سال ۵۷ روی کار آمدید! چند تابعیتی بودن پدیده ‌ای است که برای تو و همفکرانت قابل درک نیست! آنهم در حالی که همین کسانی که «گذرنامه» خود را «پاره کرده» و با شما خیلی خوب «اشتراک زبانی» دارند، در خارج کشور به همان توصیه لابیگری تو عمل می‌کنند!

وگرنه تو کی هستی جز نوکر یک رژیم جنایتکار، که به خودت اجازه می‌دهی بگویی ایرانیان دوتابعیتی «فقط با ما اشتراک زبانی دارند»! تو کی هستی؟! جز زاده ‌ی هیچِ رهبر قرون وسطایی‌ات که مخالف حق رأی زنان و تساوی حقوقی پیروان ادیان مختلف و هر آنچه بویی از آزادی و تجدد داشت، بود! تو کی هستی؟! هیچِ خمینی!

۴- حتما تو و #ویروس_جمهوری_اسلامی خیلی به «وطن» «تعلق خاطر» دارید که شمال وطن را به روسیه و جنوب را به چین باج داده‌ اید و بقیه کشور را مثل ارث بابایتان بین خود تقسیم کرده‌اید! از «تعلق خاطر» تو به «وطن»،‌ای مفلوک!‌ای مفلوک فکری! همین بس که کشور را ۴۱ سال است در جنگ و قتل و ترور و «انقلاب» نگاه داشته‌ اید و مزوّرانه دَم از «اصلاح» می‌زنی!

 5- «منافع غیر» را تو و نظام‌ ات نمایندگی می‌کنید که سبب اتحاد اعراب و اسرائیل شده ‌اید؛ مردم منطقه را به شعار دادن علیه «ایران» کشانده‌اید! ملت و مملکت را به ورشکستگی و انزوا و قهقرا رساندید و ایران و ایرانی را در جهان بی‌آبرو کردید! به برکت نظامی که تو نوکرش هستی، میلیاردها دلار تسلیحات در منطقه خرید و فروش شده و دور تا دور ایران پایگاه‌های نظامی در آب و خشکی ایجاد شده تا نظام جانی تو را سر جای ناپاکش بنشانند.


۶- آن «افراد منصف و اخلاقی» در خارج کشور هم مفلوکانی عین تو هستند که یا آگاه نیستند و یا نفع‌شان در این است که خدمتگزار و لابی #ویروس_جمهوری_اسلامی باشند!


حجاریان!‌ای مفلوک!‌ای هیچِ خمینی!


امثال تو یا قبل از اینکه بفهمند خادمان چه نظام تباه و جنایتکاری بوده‌اند و از چه سفره‌ ی انقلاب خیانتکارانه‌ ای بهره برده‌اند، می‌میرند و یا پس از آن نظام چون مگس یک روزه‌ که وزوزی می‌کرده، به فراموشی سپرده می‌شوند. حتی به بدی و پلیدی نیز نامی از نوکرانی چون تو در تاریخ نمی‌ماند چه برسد به تئوریسین و نظریه‌پرداز؛ که هیتلر و استالین نیز چون تو مگس‌های بسیار داشتند!


هزاران هزار ایرانی خارج کشور اگر تعلق خاطر به وطن نمی ‌داشتند، تو در این شرایط دوباره گاوگندچال‌دهانت را برای تخطئه آنها باز نمی‌کردی!


حجاریان!‌ای مفلوک!‌ای هیچِ خمینی!‌ای نوکرِ خامنه ‌ای! جمهوری اسلامی، ایران نیست! تو با تابعیت متعفن جمهوری اسلامی‌ات، دست در دست رژیم سرکوبگرت، ایران را بر باد بده! من بدون گذرنامه ننگین جمهوری اسلامی (که هرگز نداشته ‌ام!) با ملیت ایرانی و تابعیت آلمانی‌ام تا نفس دارم علیه تو و نظام مفلوک‌ترت خواهم نوشت! و تردید ندارم که جوانان ایران کشورشان را از تو و نظام تباهکاری که از آن دفاع می‌کنی، پس خواهند گرفت و دوباره خواهند ساخت!‌ای مفلوک‌‌فکر!

*«گاوگندچاله‌دهان» ترکیبی که شاملو در شعر «با چشم‌ها» برای افرادی چون حجاریان مفلوک به کار برده.

کیهان لندن