روزهای ابتدایی سال نو به سرعت درگذر است. روز سیزده نوروز به نوعی پایان تعطیلات در ایران محسوب می شود، اما در اینجا تقریبا اکثر ایرانیان همه روزهای نوروزی را مشغول کار بوده و اغلب یک روز نخست عید را به عنوان سال جدید احساس کرده اند. 

شرکت بیمه در سالی که گذشت سراسر تلاش و نو آوری در بخش های مختلف کاری بود. ما سعی داشتیم با برنامه ریزی و دور اندیشی، همگام با روزهای ویژه جهانی، هموطنان ایرانی مقیم تورنتو را در حساسیت زمانهای خاص سهیم سازیم. از سوی دیگر، سمینار موفق سوپر ویزا، یکی دیگر از رویدادهای خوب شرکت بیمه بود که قبلا شما را در جریان مشروح آن قرار دادیم.

از دیگر فعالیت های این شرکت، حمایت های همیشگی ما از اجرای برنامه های گوناگون شهر تورنتو بوده تا بتواند از این طریق، سهمی در رشد فرهنگی جامعه ایرانی در کشور میزبان داشته باشد.

ماهنامه  شرکت بیمه که دهمین شماره آن را در پیش داریم یکی دیگر از کارهای فرهنگی این شرکت بوده که در آن وضعیت کارهای رادیویی، تلویزیونی و مقالات ماهیانه شرکت بیمه در مجلات شهر تورنتو درج شده و  هر ماه برای بیش از هزار مشتری شرکت بیمه فرستاده می شود.

از دیگر موارد شایان ذکر در روزهای پایانی سال، جنب و جوش و حضور ایرانیان در بازارهای نوروزی ایرانی بود. شرکت ما نیز از این گردهمایی بزرگ دور نمانده و در کنار دیگر مشتاقان رسیدن بهار با شادمانی در یکی از این بازارها شرکت نمود. در پایان حضور ۴ روزه ما در بازار ۳ قرعه کشی انجام شد و این شرکت ۳ برنده برای جوایز خود به قید قرعه اعلام نمود که لازم می دانیم نام برندگان را در اینجا ذکر نماییم ۱- خانم مریم کوپر، برنده سکه طلا ۲- آقای رضا فرشیدی، برنده دوربین عکاسی  Nikon  ۳- آقای مرتضی مدرس برنده یک بلیط یکروزه به نیاگارا.

***

سالی که گذشت برای همه همکاران شرکت بیمه، سرشار از خاطرات خوب و بد بود. روزهایی که در آن هموطنان ما می توانستند با بیمه ای که اخذ کرده بودند مشکلات مالی شان را از میان بردارند و در برابر روزهایی که افرادی پس از برخورد با بیماری و یا ناتوانی جسمی به ما مراجعه می کردند و کاری از دست ما بر نمی آمد.

روی هم رفته می توان گفت به لطف اطلاع رسانی خوبی که توسط متخصصان بیمه در رسانه ها انجام شده افراد زیادی متوجه اهمیت داشتن بیمه و اخذ آن در زمان سلامتی شده اند و دیگر مانند چند سال پیش، بیمه چیزی غریب و ناشناخته نیست. به نحوی که دیگر کمتر کسی است که در مورد بیمه بیماری های سخت و یا بیمه عمر و نقش آن در زندگی خود و خانواده اش چیزی نداند.

در همین راستا در سالی که در پیش است مانند همیشه با برنامه های جدید و نو آوری در تبلیغات و اطلاع رسانی با شیوه هایی مطلوب تر در خدمت هموطنان خواهیم بود.

امیدواریم با همراهی شما عزیزان بتوانیم نقش بیمه را در جریان زندگی فردی و اجتماعی،  پررنگ تر از همیشه به همگان معرفی نماییم. نظرات شما دراین مسیر، کمک بزرگی در ارتقاء ما خواهد بود. مانند همیشه همراه ما باشید.

 

 

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی انجمن Advocis  به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا است.

www.insufin.com

www.youtube.com/ sherkatbimeh

محمد رحیمیان

محمد رحیمیان