شهروند آرش عزیزی: جامعه‌ی «اوک ریجزِ» ریچموند هیل بالاخره سابق آن چیزی شد که گرگ بروس، نماینده این منطقه در شورای شهر ریچموند هیل، می‌گوید از بچگی خوابش را می‌دیده: مرکز اجتماعات بزرگی که برنامه‌ریزی و ساختش شش سال طول کشید و الان که این مطلب را می‌خوانید دیگر درش به روی عموم باز شده.

این مجموعه که «مرکز اجتماعات اوک ریجز» (Oak Ridges Community Centre) نام دارد از خیلی لحاظ در کل ریچموند هیل بی‌نظیر است: مساحت عظیم، پایداری محیط‌زیستی، برنامه‌های موجود و …

بیش از ۵۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و در بالاترین نقطه‌ی دور دریاچه‌ی ویلکاکس ساخته شده و در نتیجه از بیشتر اتاق‌های آن می‌توان به این دریاچه‌ی زیبا خیره شد.

تجهیزات و برنامه‌های آن متعدند: مرکز محیط‌زیستی با مجموعه فعالیت‌هایی در باره‌ی یخرفت اوک ریجز. استخر تفریحی با شش لاین. سرسره‌ی آبی. باشگاه ورزشی بزرگ. بزرگترین استودیوی ورزشی و آروبیک شهر. آشپزخانه، دو اتاق برنامه‌های عمومی و اتاق مخصوص برنامه‌های سالمندان/جوانان.

در اتاق نشیمن شومینه و منطقه‌ای عمومی قرار گرفته که به دریاچه و استخر داخل سال نما دارد.

مرکز جدید در اوک ریجز افتتاح شد

این مرکز بخشی از پروژه‌ی توسعه‌ی پارکی ۲۲ هکتاری است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۴ اتمام یابد. این پارک شامل منطقه‌ای برای پیاده‌روی در کنار دریاچه و راه‌هایی در میان طبیعت نیز خواهد بود.

شهرداری برای کل این پروژه ۳۰/۸ میلیون دلار بودجه تعیین کرده. ساخت این مرکز اجتماعات ۲۲/۶ میلیون دلار خرج برداشت.

«مرکز اجتماعات اوک ریجز» با حضور دیو بارو، شهردار و بقیه اعضای شورای شهر ۲۳ ژوئن امسال رسما افتتاح می‌شود، اما بسیاری از برنامه‌های آن، و از جمله استخر شنا، از همین الان افتتاح شده. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شهرداری، richmondhill.ca، مراجعه کنید.