کودک این امید آینده هر سرزمینی شایسته و بایسته احترام و برخورداری از تمام امکاناتی است که برای طراوت رشد استعدادها، خلاقیت ها، آمیزه صلح، شادی و آینده ای پویا و بالنده ضروری است در برداشته باشد.





شهروند ۱۱۷۶ ـ ۸ می ۲۰۰۸

از آوردگاه ارزش و ورزش حرکت نمادین مازیار کاویانپور

و یاران در یاری رسانی به  کودکان بیمار در

  National Kids Cancer Ride


 

کودک این امید آینده هر سرزمینی شایسته و بایسته احترام و برخورداری از تمام امکاناتی است که برای طراوت رشد استعدادها، خلاقیت ها، آمیزه صلح، شادی و آینده ای پویا و بالنده ضروری است در برداشته باشد.

و در آوردگاه آرمان ورزش: ارزش، عشق و پرورش مازیار کاویانپور نام آشنایی از کانون ورزش جامعه ایرانی ـ کانادایی با حرکتی نمادین، برومندانه با رکابزنی (بیش از ۷۶۰۰ کیلومتر) در راستای پیشبرد اهداف نیک و یاری رساندن به کودکان سرطانی سرمایه های پاک زندگانی، با کوله بار امید بر دوش، دریچه ای گشود در دشت انسانیت تا در این آوردگاه انساندوستانه بانگ بر نهد انسانیت نمی میرد و انسانها را به یگانگی به پیوند، عشق، محبت و دوست داشتن کودکان و بویژه کودکان سرطانی فراخوانده تا رسالت ورزش و ارزش را معنایی تازه بخشد و بگوید جامعه ورزش، سالکان کوی معرفت، همدلان همراه شوید تا جامعه نوپایمان به تحسین برآید.


 

Kids Cancer Ride

Coast to Coast Against Cancer Foundation


 

همانگونه که واقفید ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی همواره ابعاد گسترده تری می یابد و برای دستیابی به رشد و شکوفایی جامعه در ابعاد مختلف با توجه به گستردگی و اهمیت پدیده ورزش، بارها و بارها گره کور سیاست و معضلات اقتصادی اجتماعی به چنگ ورزش گشوده شده است و در این راستا مازیار کاویانپور با عزمی راسخ و برخلاف فرهنگ غالب بر جامعه مان، چالش های زندگانی و غم فراق یار و الگوی خویش، برادر بزرگوارش زنده یاد منصور کاویانپور را در ذهن و اندیشه تبدیل به حرکتی نمادین که رسالت ورزش راستین که همانا آمیزه صلح، پیوند و یاری رساندن به نیازمندان می باشد جایگزین کرد تا عطر زندگی را در گلزار انسانیت پراکنده کند. که خود حاصل بلوغ جامعه ایرانی ـ کانادایی می باشد.

حال در چنین شور و شعف انسانی مازیار به عنوان نماینده ای از جامعه ایرانی در این سرزمین پهناور فارغ از فرق ها و تفاوت ها در رکاب ۴۵ دوچرخه سوار دیگر از مهرورزان عالم بشریت برآنند که ۷۶۰۰ کیلومتر از ونکوور تا هالیفکس را رکاب زنند و به همگان یادآور شوند مصائب کودکان سرطانی و نیاز یاری رسانی به این کودکان معصوم و پاک را که سالیانه پیش از ۱۷۰۰ کودک به این بیماری مبتلا می شوند و اینک ۱۰۰۰۰ کودک که با سرطان مبارزه می کنند در این سرزمین گسترده چشم امید بدین رادمنشان و نیک اندیشان حمایتگر دوخته اند. همدلان، همراهان نیکومسلکان بیاییم بذر فردایی بهتر برای فرزندان را امروز بپاشیم و با تماس گرفتن با آدرسهای ذیل و اهدا پول، مازیار و مازیارها را در راستای اهداف انسانی اش یاری دهیم.

حرکتهای نمادین که ریشه در عشق و معرفت دارند را پاس بداریم برای اطلاعات و حمایت لطفا با نشانی های ذیل تماس برقرار فرمایید.

Tel:1-866-381-4446

Searsnationalridscancerride.com

Or

Coasttocoastagainstcancer.org

Donate arider

Maziar Kavianpour


 

شایسته به ذکر است که در این تور و رکاب زنی کم نظیر شرکتهای بزرگ و صاحب نام پدیده ورزش و این حرکت اصولی را ارزش نهادند از جمله     Westjet, Kodak , Microsoft, CTV, Sears که هر کدام به نوعی شرایط عظیم ترین و طولانی ترین رکاب زنی در یاری رساندن به کودکان سرطانی را مهیا می کنند. یکی از ساحران عاشق و میهمانهای ویژه این تور Coast to Coast   لنس آرمسترانگ Lance Aemstrang از  نوادر دوچرخه سواری جهان و قهرمان پرآوازه (تور فرانسه) می باشد که خود نیز روزگاری با سرطان دست و پنجه نرم کرد و بر این دیو چیره گشت. آرمسترانگ شنبه ۱۴ ماه جون به همراه مازیار و دیگر رکاب زنان تحسین برانگیز و مردم پشتیبان رکاب خواهد زد. وی گفت: با تمام وجود و اعماق قلبم در این حرکت ویژه و شایسته حضور خواهم یافت و باید ارج نهیم آنان را که این تور بی سابقه ۷۶۰۰ کیلومتر را میسر ساختند و به حمایتشان برخیزیم. قابل اشاره می باشد که علاقمندان صاحب مشاغل و شرکتها می توانند با تماس گرفتن به عنوان حامی مالی درآیند.

برنامه رکابزنان Coast to Coast  به شرح ذیل می باشد.



Vancouver
June 2


Edmonton
June 4


Calgary
June 5


Winnipeg
June 8

Thunderbay June 10


Hamilton
June 13


Toronto
June 14


Kingston
June 15


Ottawa
June 16


Montreal
June 17


Quebec City
June 18


Halifax
June 20


 

یاران ـ یاوران، مازیار و دگر رکاب زنان در این حرکت نمادین برای پیشبرد اهداف نیکی که برگزیده اند به یاری و کمک شما نیازمندند. بیاییم، درخشش ماه در پهنه سیاهی شب، که خود آرزوی روشنایی و آینده در زندگانی ست را با حمایتهایمان معنایی تازه بخشیم.

پیوسته بر فراز باد درفش نیک انسانیت، وحدت و مودت.

نسیم وارسته قهرمان مسابقات بین المللی جام آمریکای شمالی


 

مسابقات بین المللی جام آمریکای شمالی  (North American Cup) شنبه هفته قبل با شرکت تیم های ملی کانادا ـ ایالات متحده آمریکا و مکزیک برگزار شد. در این مسابقات که دو دختر از باشگاه کاراته کان ـ ذن ـ کای زیر نظر استاد فرهاد وارسته شرکت داشتند، نسیم وارسته به راحتی کلیه حریفان خود را از ایالات متحده و مکزیک شکست داد و مدال طلا دریافت کرد و شرکت کننده دیگر اولیویا گرانت مدال نقره گرفت.

این پیروزی های پی در پی را به اعضای باشگاه کاراته کان ـ ذن ـ کای و استاد بزرگ فرهاد وارسته بنیانگذار و پیشکسوت کاراته در ایران و نسیم وارسته که در ۱۵ سال گذشته تمام مسابقاتی را که در آن شرکت کرده مدال طلا دریافت کرده تبریک می گوییم.


 

شش مدال برای ۴ ورزشکار باشگاه کاراته کان ـ  ذن ـ کای در مسابقات جام ایواتا (Ivata Cup)


 


 

روز یکشنبه ۲۷ اپریل مسابقات مهم جام ایواتا با شرکت تمام باشگاههای رسمی سرتاسر کانادا برگزار شد.

در این مسابقات که به صورت تیمی (هر تیم مرکب از سه نفر) و انفرادی برگزار شد چهار شرکت کننده از باشگاه کاراته کان ـ ذن ـ کای زیر نظر استاد فرهاد وارسته شرکت کرده بودند.

در رده مسابقات تیمی  در آغاز تیم باشگاه کاراته کان ـ ذن ـ کای مرکب از انوش مشفق، سارمن سینایی و اصلان فاضلی به راحتی تیم ISK  (مخفف شوتوکان کاراته بین المللی)  Shotokan Karate International را شکست دادند و سپس با شکست دادن تیم منتخب ایالت کبک مدال طلای تیمی را به دست آوردند!

در رده انفرادی یک مدال طلای دیگر در رده جوانان ۲۰ـ۱۸ ساله و یک مدال برنز به دست آوردند. آرین فاضلی با کمربند سبز در رده جوانان ۱۷ـ۱۶ ساله مدال برنز دیگری به دست آورد. در کل باشگاه کان ذن کای با ۴ مدال طلا و دو برنز مسابقات را با موفقیت به پایان برد.

پیروزی های باشگاه کاراته کان ـ ذن ـ کای مخصوصا شکست تیم شوتوکان بین المللی که بعضی ها سبک برتر می خوانند را به کامیونیتی ایرانیان مخصوصا به استاد فرهاد وارسته و شاگردانش تبریک می گوییم.