در ایامی که در این پهندشت، زمستان گویی قصد رفتن ندارد و نفس های آخرش همچنان پرتوان می تپد، خشایار سنجری از  سالکان کوی ارزش و ورزش دگربار مباهات آفرین شد 

شهروند ۱۱۷۲ ـ ۱۰ اپریل ۲۰۰۸


 

در ایامی که در این پهندشت، زمستان گویی قصد رفتن ندارد و نفس های آخرش همچنان پرتوان می تپد، خشایار سنجری از  سالکان کوی ارزش و ورزش دگربار مباهات آفرین شد و بانگ قهرمانی سر داد.

خشایار سنجری از نامداران دو و میدانی ایران و کانادا ساکن بزرگشهر تورنتو که در کنار رقابت به امر تعلیم و تربیت و آموزش نیز مشغول است، در پیکارهای قهرمانان Masters  خوش درخشید. این رقابتها که در استادیوم سرپوشیده دانشگاه یورک در تاریخ ۱۳ ژانویه، ۱۰ و ۲۴ ماه فوریه برگزار شد، شاهد فروغ دوباره خشایار سنجری پرنده سبکبال و آهوی تیزگام در رشته های پرش سه گام، پرش طول و ارتفاع بود. وی در مسابقات مسترز ۳ مدال طلا به دست آورد و بر مقام نخست تکیه زد. شایسته ذکر است این قهرمان خوش نام در روز ۱۳ ژانویه نوار ظفرمندیها را امتداد بخشید و موفق شد رکورد کانادا در رشته پنجگانه را به نام خویش ثبت کند.

قهرمان نام آشنا، خشایار سنجری در مسابقات پنجگانه مسترز که متشکل از ۶۰ متر با مانع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع و ۱۰۰۰ متر است نیز موفق گردید در ۳ رشته از پنج رشته، رکورد شخصی خود را بهبود بخشد و قهرمان کانادا Dan Riche  و قهرمان ایالت کبک آلن گالانتAlan Galant   را مقهور قدرت خویش سازد.

خشایار سنجری ورزشکار موفق در عرصه تلاش و دانش که با گشاده رویی پذیرای ما بود، می گوید: برآنم تا  با برنامه ریزی دقیق و پویا خود را برای مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن مسترز ۲۰۱۰ که در شهر   Kamloops کاملپوس بریتیش کلمبیا برگزار می شود آماده سازم و نشانه های افتخار را صید کنم.

با آرزوی موفقیت روزافزون خشایار و خشایارها.