برنده ‌ی جایزه ‌ی برتریِ معلمان جدید سال ۲۰۱۳

شهروند: جامعه ایرانی کانادایی، زبانزد دیگر جوامع ایرانی در سراسر دنیاست. این جامعه یکی از موفق ترین، پویاترین و پرکارترین جوامع ایرانی خارج از ایران است، و دور از انتظار نیست که هر چند صباحی خبر موفقیت یکی از اعضای جامعه ایرانی بر سر زبان ها بیفتد و مایه خوشحالی همگان شود و نیز الگویی برای فرزندان مان و نیز نسل های بعدی.

از اخیرترین این موفقیت ها، موفقیت دکتر کاوه راد پژوهشگر و دانشمند ایرانی تبار است که برنده ی “جایزه ی برتری معلمان جدید ۲۰۱۳-۲۰۱۲شده است. اداره‌ی پزشکی خانواده و محلی دانشگاه تورنتو طی نامه ای به تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۳به دکتر کاوه راد اعلام داشت: “کمیته ‌ی جوایز برتریِ اداره ‌ی پزشکی خانواده و محلی شما را به عنوان برنده ‌ی جایزه‌ ی برتریِ معلمان جدید سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ انتخاب کرده است. این تقدیر برای مشارکت برجسته ‌ی شما در اداره‌ ی پزشکی خانواده و محلی است.”

دکتر کاوه راد

در این نامه که به امضای  دکتر باربارا ئی. استابز، عضو کالج پزشکان  خانواده ‌ی کانادا و مدیر برنامه‌ ی رشد حرفه ‌ای ست، از “تلاش ‌های فوق ‌العاده دکتر کاوه راد  برای دانشجویان، کارآموزان و همکاران”، تشکر شده است.

مراسم اهدای جوایز روز شنبه ۲۷ آوریل ۲۰۱۳ در روز والتر راسر انجام می شود.

لازم به یادآوری ست که دکتر کاوه راد در سال ۲۰۰۸ نیز به خاطر تحقیقاتش در زمینه نوین پزشکی (Pain Management Clinic)  و راههای کنترل دردهای مزمن که به نجات جان هزاران بیمار انجامیده، از سوی انجمن پزشکان کالج انتاریو، لقب منحصر به فرد   Award of Excellence و پزشک برجسته ی سال  را کسب کرد.

دکتر کاوه راد هم اکنون در پلی کلینیک تورنتو (شماره ۵۶۴۰ خیابان یانگ) مشغول درمان بیمارانش است.

شهروند این موفقیت را به دکتر کاوه راد و جامعه ایرانی تبریک می گوید.