شهروند: هفته پیش روز جمعه ۹ می خانم کاتلین وین نخست وزیر انتاریو بودجه دولت اقلیت لیبرال را اعلام کرد، اما این بودجه پیشنهادی از سوی رهبر ان دی پی، خانم آندریا هوروات، در کمال ناباوری رد شد. همان روز فرماندار کل به درخواست کاتلین وین انحلال مجلس را اعلام کرد و بدین ترتیب ۱۲ جون ۲۰۱۴ بار دیگر مردم به پای صندوق های رأی می روند تا دولت انتاریو را انتخاب کنند.

دکتر مریدی که پیش از این هم اعلام کرده بود که در انتخابات آینده شرکت خواهد کرد، با گشایش کمپین خود در روز شنبه ۱۰ می رسما وارد عرصه مبارزه برای انتخابات زودهنگام شدmoridi-2.
در برنامه ی گشایش کمپین که حدود ۱۵۰ نفر شرکت کرده بودند، از جمله دکتر جان وین (Dr. John Wynne) و خانم پتسی وین (Patsy Wynne) پدر و مادر خانم کاتلین وین نخست وزیر انتاریو ـ که ساکن ریچموندهیل هستند ـ برای حمایت از کمپین دکتر مریدی حضور داشتند.
از دیگر شرکت کنندگان Vito Spatafore معاون شهردار ریچموندهیل، سرکیس اسادوریان Sarkis Assadourian نماینده سابق پارلمان و دیوید کوهن David Cohen نماینده سابق انجمن شهر ریچموندهیل بودند.
دکتر مریدی که توسط مرجان مریدی به صحنه فراخوانده شد، در نطق انتخاباتی خود روی مردم و سرمایه گذاری روی نیروی انسانی تأکید گذاشت، و گفت ما فکر می کنیم که بهترین سرمایه گذاری برای داشتن استانی نیرومند و توانمند سرمایه گذاری روی مردم است.
توسعه اقتصادی در دستور کار ماست و با تخصیص ۵/۲ میلیارد دلار به صنایع برای ایجاد اشتغال کمک خواهیم کرد.

moridi-1

توسعه نیروی انسانی یکی دیگر از اقدامات دولت ما خواهد بود. ما با ساختن مدارس و توسعه آنها – تخفیف ۳۰ درصد شهریه دانشگاه و کالج برای فرزندان خانواده هایی که درآمد سالانه شان زیر ۱۶۵ هزار دلار است- به پرورش و توسعه نیروی انسانی کمک می کنیم.
تأسیس سه شعبه دانشگاهی در سه شهر در انتاریو جهت ایجاد امکانات تحصیلات عالیه برای جوانان، از دیگر برنامه های ماست.
ارشدان یکی دیگر از موضوعات و مسائلی ست که دولت ما برایش برنامه مشخص دارد. با ایجاد صندوق بازنشستگی انتاریو به طوری که ارشدان موقع بازنشستگی حقوق شان از مبلغ حداکثر ۱۲۵۰۰ دلار فعلی به حداکثر ۲۵۰۰۰ دلار برسد.
یکی دیگر از اقدامات حزب ما سرمایه گذاری در تأسیسات زیربنایی است. صرف ۱۳۰میلیارد دلار در طی ۱۰ سال برای تأسیس بیمارستان ها- جاده ها و پل ها و نیز مترو و ترانزیت در تورنتو و شهرهای اطراف آن.

Cover-1490

و همچنین تکمیل تعریض خیابان یانگ از جاده شماره ۷ تا خیابان ۱۹، ادامه مترو از فینچ به ریچموندهیل، تکمیل ساختمان شعبه دوم بیمارستان مک کنزی، تأسیس دانشگاهی در ریچموندهیل.
در مراسم کمپین دکتر مریدی که توسط مرجان مریدی، فرزند دکتر رضا مریدی و کاندیدای شورای شهر ریچموندهیل آغاز شد، از گروه های سنی مختلف، قشرهای متفاوت جامعه و نیز ملیت های گوناگون حضور داشتند.
برای کمک به کمپین انتخاباتی دکتر مریدی که از داوطلبان در گروه های سنی متفاوت هستند می توانید با مسئول هماهنگی داوطلبان خانم غزل امینinfo@votereza.ca/ 905-883-8788 تماس بگیرید و یا مستقیما به دفتر دکتر مریدی واقع در تقاطع خیابان یانگ و میجرمکنزی مراجعه کنید.