خبرگزاری هرانا: امیر جباری‌فرد شهروند ۳۰ساله اهل قزوین به اتهام همجنسگرایی توسط پلیس فتا و مفاسد اجتماعی بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

LGBT-Sبنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز ۱ مرداد ماه جاری امیر جباری‌فرد شهروند ۳۰ ساله اهل قزوین توسط پلیس فتا و مفاسد اجتماعی طی عملیاتی بازداشت شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «حوالی ساعت ۱۱ صبح نامبرده پس از چت در فیس بوک با فردی در سر قرار حاضر می‌شود که متوجه می‌شود در دام پلیس سایبری گیر افتاده است. پس از دستگیری و ضرب و شتم توسط سه مامور به محل کار خویش آورده شده و با تفتیش محل کسب و رویت سیستم کامپیو‌تر شخصی همراه ضبط کیس و دستگاه تلفن همراه ایشان و همچنین تفتیش منزل به همراه مامورین به اداره پلیس فتا منتقل و پس از بازجویی ابتدایی به زندان چوبیندر جهت بازداشت موقت منتقل می‌شود.»

وی در ادامه بیان داشت: «فردای‌‌‌‌ همان روز به تاریخ ۲ مرداد ماه امیر جباری‌فرد به دادسرای قزوین منتقل گشته و در شعبه هشتم کیفری تشکیل پرونده انجام شده و ضمن توهین و تحقیر توسط قاضی پرونده به اتهام همجنسگرایی تفهیم اتهام گردیده و با قرار وثیقه به طور موقت آزاد می‌گردد.»

گفتنی است، پرونده این شهروند همجنسگرا همچنان تا رسیدگی و انتقال به شعبه بازپرسی باز است.