circle-band

شهروند ـ شنبه ۲۵ اکتبر گروه دایره در مرکز هنری ریچموند هیل کنسرتی برگزار کرد که مورد استقبال پر شور حاضران قرار گرفت. شهاب، سارا، سامان، سیاوش، رضا و پیتر به راستی شبی زیبا، گرم، پر شور و معصوم تدارک دیده بودند. آنان با دستی تنگ، اما دلی گشاده شبی به زیبایی هنرشان فراهم آوردند. صحنه کوچک تر از آنها و سازهایشان بود و این شده بود دست مایه ی خنده شان، اما برای ما نشان از کم توقعی و معصومیت این هنرمندان عزیز بود که احتمالا بر مصداق هر چقدر پول دهی آش می خوری رفتار کرده بودند اما چه باک، هنرشان کوچکی صحنه را درنوردید و محدودیت های دست و پاگیر را پشت سر گذاشت و ما را با خود به وادی شور و شوق پرواز داد.

گروه موسیقی دایره توسط شهاب برادران که سالها تجربه در زمینه موسیقی دارد در سال ٢٠١١ بنیاد نهاده شد.

برادران و سارا نژاد که در زمینه های خوانندگی، ترانه سرایی و گرافیک دانش و تجربه دارد بر این شدند که گروهی متشکل از چند تن که بتوانند در زمینه های گوناگون موسیقی با آنها همکاری کنند را تشکیل داده و کارهایشان را به شکل یک گروه موسیقی در تورنتو عرضه کنند.

کارهای دایره بر مبنای شعرهای شاعران کلاسیک و معاصر فارسی‌، مانند مولانا، حافظ، سهراب سپهری و شاملوست. دایره با هم آمیزی موسیقی‌ سنتی‌، جاز، پاپ، و اندکی‌ راک، حسی کاملا استثنایی به موسیقی‌ می دهد و خوبی کار گروه این است که همین حس را به هنرپذیر نیز منتقل می کند. واقعه ای که در شب ۲۵ اکتبر در هنرسرای ریچموند هیل حاضران در برنامه شاهدش بودند و لذت بسیار بردند.

گروه موسیقی دایره را شهاب برادران (نوازنده، خواننده ، آهنگساز و تنظیم کننده)، سامان شاهی (پیانو)، سارا نژاد (خواننده)، پیتر لوک(ساکسیفون) و هنرمند و نوازنده مهمان گروه رضا مقدس(نوازنده بیس) تشکیل می دادند. گروهی که کار ساز و آواز و هم نوازی و حس پراکنی در هنر پذیر را به درستی بلد بود و از سالن پر برنامه هم پاسخ دلگرم کننده ای گرفت.

برای گروه دایره که کنسرت هیچ مگوی شان در خاطره ها خواهد ماند آرزوی کارهای بهتر و بیشتر داریم!