اتحاد محیط زیست تورنتو (Toronto Environmental Alliance, TEA) برای بررسی مسائل محیط زیستی تورنتو روز ۲۰ می  دعوت به عمل می آورد.

اتحاد محیط زیست تورنتو (TEA) از زمان تأسیس در سال ۱۹۸۸، برای پیدا کردن راه حلی برای مشکلات محیط زیستی شهری تورنتو روزانه کمپینی را پیش برده است. ماموریت آنها ترویج برای تورنتوی سبزتر، از طریق همکاری با افراد دلسوز، گروه های اجتماعی، متخصصان و کارگران، و تشویق مشارکت مردم محلی در مورد مسائل محلی است.  چشم انداز آنها از یک جامعه سالم براساس مساوات، دسترسی به امکانات، ایمنی و محیط زیست پاک است.

اتحاد محیط زیست تورنتو، تبلیغ می کند که تا سال ۲۰۱۱، شهردار جدید و شورای شهر باید با کمیسیون حمل و نقل تورنتو،TTC ، و سطوح  بالایی از دولت برای توسعه یک استراتژی مالی قابل تأمین، عادلانه و بلند مدت که بتواند حداقل نیمی از هزینه TTC را پوشش دهد، کار کند.

 در طول ماه های آینده، شهردار و نامزدهای شورای شهر از دیدگاه خود نسبت به مسائل شهر با اهالی تورنتو صحبت خواهند کرد. در حالی که ممکن است در مورد مسائل دیگر اختلاف نظر وجود داشته باشد، همه باید موافق باشند که ما باید طرح های خود را همچنان با تکیه بر موفقیت های محیط زیستی در تورنتو بسازیم. یکی از مسائل اولویت دار در انتخابات آتی، سیستم حمل و نقل عمومی تورنتو و طرح پیشنهادی ترانزیت سیتی است.

در گذشته، دولت ایالتی۵۰% از هزینه های عملیاتی TTC را می پرداخت. اکنون، مسافران بیش از۷۰%از  هزینه های عملیاتی TTC را با پرداخت کرایه ، که نرخ آن بالاتر از هر کاربر دیگر حمل و نقل در کانادا است، تأمین می کنند.  متاسفانه،۶۲% از مسافرانTTC، از عهده جایگزینی  دیگری برای TTC بر نمی آیند. این به این معنی است که افزایش بیشتر کرایه نه برای اهالی کم درآمد تورنتو یک گزینه و نه برای مسافران TTC عادلانه می باشد.

نظر و ارزیابی  TEA در این مورد :

 با انتشار بودجه انتاریو، آقای مک گینتی وعده مهم ۴ میلیارد دلاری بودجه برای حمل و نقل شهر را زیر پا گذاشت.  در بهترین حالت، این به معنای پنج سال تاخیرمی باشد. به احتمال زیاد، این کاهش بودجه طرح حمل و نقل شهری را از بین خواهد برد.

ما به کمک شما نیاز داریم تا در سطح شهر برای نجات حمل و نقل شهر تلاش کنیم. اگر شما در مورد آینده سیستم حمل و نقل عمومی نگران هستید، لطفا با MPP خود تماس بگیرید!

اقدامات لازم :

۱ـ فرستادن ایمیل به استان انتاریو

۲ـ تلفن به نماینده خود(MPP)

محلات حومه داخلی تورنتو بسیار نیازمند حمل و نقل شهری هستند، اگر حمل و نقل شهر این امر را در اولویت قرار می داد، با این کار میلیون ها دستگاه اتومبیل به جای آمدن به خیابان های شلوغ در پارکینگ ها می ماندند و به کاهش ترافیک واز بین رفتن راه بندان کمک می شد و همین امر موجب کاهش  گازهای گلخانه ای و دیگر آلاینده های مضر می شد.

آقای مک گینتی به اهالی تورنتو وعده ۸ میلیارد دلار برای کمک به ساخت حمل و نقل شهر داده بود. او قول داده بود که این پول را به سرعت به جریان بیاندازد .

در طرح کاری دولت آقای مک گینتی برای حمل و نقل سریع، در ۱۵ جون ۲۰۰۷آمده است: “زمان برای  انجام  این نوع سرمایه گذاری های بلند پروازانه و واقع بینانه فرارسیده استدرحال  حاضر  اقتصاد ما آن را  طلب می کند . چه بیشتراز این که  خانواده های ما استحقاق آن را دارند، زیرا راه بندان  نه تنها از قدرت اقتصاد ما می کاهد، بلکه وقتی را که ما باید با  خانواده بگذرانیم تلف می کند.”

 در حال حاضر، آقای مک گینتی به  وعده اش عمل نکرده است. اگرما  مراتب نارضایتی  خود را با نمایندگانمان  MPPs در میان بگذاریم، برای آنها روشن خواهد شد  که عواقب  سیاسی برای به  تاخیر انداختن حمل و نقل شهری هزینه های  زیادی برای آنها خواهد داشت. ما می توانیم دولت را مجبورکنیم تا این تصمیم اشتباه را تغییر دهد. با کمک شما ، می توانیم طرح ترانزیت شهری را  در مسیر درست  قرار دهیم !

لطفا  به لیست ایمیل  TTCriders  ملحق شوید تا درجریان اقدامات آینده قرار گیرید.

http://www.ttcriders.ca/sign-up/ 

مرکز موسیقی و هنرهای (ABA Music and Arts Centre) میزبانی یک گردهمایی را برای معرفی اتحاد محیط زیست تورنتو، (TEA)، به جامعه در تاریخ ۲۰ می  به عهده خواهد داشت. هدف از این رویداد اطلاع رسانی به جامعه در مورد نقش فعال TEA در شهر به عنوان مدافع کلیدی برای مسائل محیط زیستی است. این رویداد شامل ارائه مطلب توسط مدیر اجرایی TEA ، فرانز هارتمن (Franz Hartmann)، استاد سابق در دانشگاه تورنتو ، خواهد بود.

این گردهمایی با چای،  شیرینی ، سرگرمی و موسیقی همراه  خواهد بود. اگر شما علاقه مند به حضور در این رویداد هستید لطفا تا تاریخ ۱۰ می با ذکر مشخصات به ایمیل events@torontoenvironment.org اطلاع  دهید.

به علت محدودیت جا ، دعوت نامه فقط برای ۵۰  نفر اول فرستاده خواهد شد.

 

سوسن سالک

 TEA Executive Director

سحر غفوری

TEA Director