تورنتو استار مورخ ۲۴ نوامبر می نویسد، قاتل ۶۶ ساله پس از از پای درآوردن همسر و فرزندانش به ضرب چاقو، گلوله ای در سر خود شلیک کرد.  


شماره ۱۲۰۵ ـ پنجشنبه ۲۷ نوامبر  ۲۰۰۸


 

تورنتو استار مورخ ۲۴ نوامبر می نویسد، قاتل ۶۶ ساله پس از از پای درآوردن همسر و فرزندانش به ضرب چاقو، گلوله ای در سر خود شلیک کرد. گزارش پزشکی قانونی این هفته مشخص کرد، پدر خانواده، کیت دلونگ ۶۶ ساله پس از کشتن همسر و دو فرزند بزرگسال خود، با شلیک گلوله ای در مغزش خودکشی کرد.


 

این حادثه دردآور هفته گذشته در یک خانه در اسکاربرو اتفاق افتاده است. اسامی مقتولان عبارت است از واندا دلونگ۶۴ ساله مادر خانواده و دو فرزندش ریچارد ۳۸ ساله و الیزابت ۴۴ ساله. در این حادثه جسد بی جان سگ خانواده نیز کشف شده و نامه ای به در آویخته شده بود که روی آن نوشته شده بود:« داخل نشوید، با پلیس تماس بگیرید».

پلیس بازجویی خود را از جیمز تامکیز، همسر الیزابت آغاز کرد. لیکن تمامی شواهد دال بر بی گناهی جیمز بود. به گفته  همسایگان و دوستان، خانواده دلونگ تحت فشار مالی زیادی بوده اند. زن و شوهر به صورت تمام وقت کار می کردند تا اقساط خانه ای را که در سپتامبر به مقدار ۲۴۰ هزار دلار دوباره روی آن وام گرفته بودند ا بپردازند. یکی از همسایه ها به پلیس گفت:« مادر بزرگ خانواده به تازگی در سن ۹۲ سالگی در نیومکزیکو فوت کرده و خانواده قصد داشتند مدت یک یا دو هفته را به آنجا سفر کنند. الیزابت به قصد کمک برای سفر به خانه پدری آمده بود. پسر خانواده از بیماری استخوان رنج می برد و والدین باید از او نیز پرستاری می کردند».