sabri

خبرگزاری هرانا و نیز بی بی سی فارسی خبر از بازداشت صبری حسن پور مجری شبکه “سیمای رهایی” در تهران داده اند و این در حالی ست که در شبکه های اجتماعی خبرهایی مبنی بر ربوده شدن این مجری تلویزیونی در ترکیه به دست عوامل نظام جمهوری اسلامی پخش شده است. در هر صورت همچنان در صحت و سقم این خبر مبنی بر دستگیری در تهران و یا ربوده شدن در ترکیه ابهاماتی وجود دارد که به محض اطلاع بیشتر آن را در اختیار خوانندگان عزیز خواهیم گذاشت. در زیر این خبر را به نقل از هرانا بخوانید.

خبرگزاری هرانا – صبری حسن پور سخنگوی یک سازمان سیاسی و مجری کانال ماهواره ای سیمای رهایی که برای دیدار با خانواده خود به ایران عزیمت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش هرانا یک منبع آگاه با اعلام این خبر به جهان نیوز، گفت: وی برای دیدار با خانواده خود به ایران عزیمت کرده بود و در مدت حضور در کشور به شهرهای تهران، اهواز، اصفهان و کرج سفر کرده است.

جهان نیوز، تردد آقای حسن پور به شهرهای مختلف ایران را در راستای انسجام بخشی به فعالیت های سیاسی گروه های مختلف مخالف حکومت دانست.

نهادهای ذیصلاح در خصوص جزئیات بازداشت آقای حسن پور که سخنگویی نهادی سیاسی به نام “کنگره ملی ایرانیان برای نجات ایران” را نیز به عهده داشت و همچنین جزئیات سفر ایشان به ایران تاکنون اطلاع رسانی نکرده اند.