در صورت بروز مشکل در خارج از کشور به خاطر داشته باشید که Trade and Development کانادا آماده کمک ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته می باشد. برای کمک های اورژانسی با Emergency Watch and Response Centre  و در طی ساعات دفتر با  contact the nearest Canadian embassy or consulate در اتاوا تماس بگیرید.

همچنین برخی خدمات در دسترس برای زنان مسافر شامل این موارد هستند:

*خدمات مشاوره و اطلاعات در دفتر پلیس محلی  و خدمات درمانی برای قربانیان دزدی، تجاوز جنسی یا سایر خشونت ها.

* کمک های اورژانس پزشکی با فراهم آوردن فهرستی از پزشکان  و بیمارستان های محلی.

* فراهم آوردن فهرستی از وکلای محلی.

* جایگزین کردن گذرنامه مفقود شده، دزدیده شده و یا مدت انقضاء گذشته.

* در فرم  سرویس Registration of Canadians Abroad service ثبت نام کنید، در این صورت خدمات مشاوره ای کانادا می تواند برای کمک به شما در موارد اورژانسی در خارج از کشور و اطلاع دادن، با خانواده تان در ارتباط باشد. ثبت کردن داوطلبانه و رایگان است و حتی می تواند در موارد مورد نیاز، زندگی تان را نجات دهد و مسئله بیشتر این است که اطلاعات شما کاملا محفوظ بوده و مطابق با نظارت های Canada’s privacy Actعمل می کند.

* اگر تنها در حال مسافرت هستید، این یک ایده خوب برای ارتباط با سایر زنانی است که در حال تنها سفر کردن هستند. آنها سیستم حمایتی و ارتباطاتی شما هستند. یک گفتگو با همنشین در سفرهای طولانی هوایی یا قطار می تواند اطمینان کافی برای همراه شدن در تاکسی یا همراهی در سفر موقت ایجاد کند. زمانی که در حال لذت بردن از همراهی غریبه ها هستید مراقب باشید که اطلاعات شخصی تان را بیش از حد در اختیار آنها نگذارید.

* بیمه های مسافرتی، جهت پوشش هزینه های پزشکی که به صورت پیشامدهای تصادفی و یا اضطراری و بیماری است. با توجه به انواع  بیمه های مسافرتی بنا به نیاز شما می تواند مواردی مانند گم شدن چمدان، دیر رسیدن به پرواز، نیاز به آمبولانس هوایی، برگشت مسافر به کشور خودش، فیزیوتراپی، بستری شدن در بیمارستان و حتا عمل جراحی و ده ها مورد دیگر  بنا به شرح  بیمه نامه  مسافرتی خریداری شده، پوشش دهد.

اقتباس   www.cover4u.ca و    travel.gc.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin