چاقی مفرط به معنی داشتن چربی بسیار زیاد است و این با داشتن اضافه وزن که به معنی داشتن وزن بالاست، متفاوت است. وزن زیاد می تواند ناشی از ماهیچه ها، استخوان، چربی و آب بدن باشد، اما هر دو عبارت به این معنی است که وزن یک فرد بیشتر از حدی است که به عنوان وزن سالم به نسبت  قد فرد  تلقی می شود.

تعادل بین ورود و خروج کالری در افراد متفاوت است و عواملی که ممکن است بر وزن شما تاثیر بگذارند شامل ساختار ژنتیک، خوردن بیش از حد، خوردن غذاهای بسیار چرب و انجام ندادن فعالیت های ورزشی است.

چاقی مفرط احتمال ابتلا به دیابت، ناراحتی قلبی، سکته، ورم مفاصل و برخی سرطان ها را افزایش می دهد. اگر چاق هستید از دست دادن ۵ تا ۱۰ درصد از وزن تان (برای مثال به معنی ۱۰ تا ۲۰ پوند در صورتی که  وزن شما ۲۰۰ پوند است) می تواند از ابتلا به برخی از این بیماریها جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر بیاندازد.

جهت امنیت خود و عزیزانمان با برنامه ریزی برای امروز و فردایمان، با کمترین هزینه در این مسیر،که همانا تهیه بیمه نظیر بیمه های تکمیلی سلامتی، مراقبت های ویژه و بیمه بیماری های حاد، راهکاری مناسب در این خصوص است.

در این مرحله هدف، تفکر کردن و مقابله صحیح قبل از وقوع بیماری است.گاه ممکن است اینگونه به نظر رسد که با بیان اینگونه موارد افراد ممکن است نگران شوند، اما اگر واقع بین باشیم متوجه می شویم که این هشدار از قبل ، می تواند کمک و درمان خوبی باشد.

در این خصوص پیشنهاد می شود با توجه به سطح توان مالیمان بیمه هایی نظیر بیمه بیماری های سخت اختیار کنیم. این بیمه به صورت های مختلف می تواند تا سقف۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات را پوشش دهد. مبلغ قرارداد در صورت تشخیص به بیماری توسط پزشک، از طرف شرکت بیمه به فرد بیمه شده پرداخت خواهد شد. این بیمه به دوره زمان های متفاوت نظیر قرارداد سالانه -۵ ساله -۱۰ ساله-۲۰ ساله و تمام عمر قابل اختیار است و حتا با برگشت پول در صورت عدم بیماری به بیمه شده پرداخت می شود.

بیمه بیماری های سخت از کودک تا بزرگسال را در بر می گیرد. درمدلی از این بیمه نامه فرد تنها کافیست در یک دوره کوتاه مدت نظیر ۱۰ سال پرداخت کند و بدون هیچگونه پرداختی دیگر، تمامی عمر بیمه باشد.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin